Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

תגובה מאת שלומי זינו לכתבה בכוכב נשר – בעניין פסק הדין בתביעת הדיבה של עו"ד עידן אדרי

תגובה מאת שלומי זינו לכתבה בכוכב נשר – בעניין פסק הדין בתביעת הדיבה של עו"ד עידן אדרי

הואיל והמקומון כוכב נשר, שלח אליי בקשה לתגובה אודות פסק הדין שניתן בעניין התביעה של עו"ד עידן אדרי נגדי והואיל ולמרות ששלחתי תגובה מפורטת והואיל ופי הנראה, תגובתי לא תפורסם במלואה, בחרתי לשתף אתכם בתגובתי:

"אני מברך על ההזדמנות שניתנה לי להיות מאוזכר במקומון כוכב נשר לאחר שנים בהם התעלמתם מכל פרשיות השחיתות שארעו בנשר, עסקתם בייחצון ושיווק ראש העיר נשר בינמו, סגנו יחיאל אדרי ועו"ד עידן אדרי בנו של יחיאל.

אני שמח שכוכב נשר החליט פתאום להתייחס לקיומי בשעה שהתעלם עד כה מהעובדה שזכיתי בפסק דין בעניין הצ'ק של עו"ד עידן אדרי שחזר, בשעה שכוכב נשר הפסיד בתביעת לשון הרע שהגיש נגדי ואפילו את עניין ריצתי לראשות העיר "שכח" כוכב נשר.

לא פרסמתם כיצד הותקפתי פיזית קשות על ידי בנו של משיח עמר וקרובי משפחתו של יחיאל אדרי ברחוב לעיני כל וזאת לאחר איומים ישירים של משיח עמר ויחיאל אדרי על חיי באמצע ישיבת מועצת עיר – המשטרה חקרה עשרות חשודים בעניין ואף הגישה המלצות לפרקליטות, אך גם זה לא פורסם אצלכם.

לא פרסמתם גם את העובדה כי התביעה שהוגשה באמצעות עו"ד עידן אדרי (ת"א 27444-12-13) נגדי על ידי אופיר לוגסי שתבע לקבל ממני את אותם כספים שאביו ניסה לסחוט ממני באיומים, נדחתה.

התעלמתם באופן בוטה גם מהעובדה שבית המשפט המחוזי בחיפה נתן צו מניעה להתכנסות מועצת העיר נשר עד להמתנותי כחבר מועצת עיר מן המניין במקום חבר המועצה מסיעתי וראש עיריית נשר לשעבר, דוד עמר שפרש.

לא פרסמתם גם שזכיתי בתביעה נגד עו"ד עידן אדרי ב-13.04.14 בבימ"ש השלום, בגין צ'ק אישי שלו שחולל, צ'ק ע"ס כ-12,000 ₪ שניתן לי על ידו כתשלום דמי תיווך בגין מכירת דירתו בנשר, בית המשפט קבע כי אני רשאי להמשיך בהליכי הוצל"פ שבסופם, עו"ד אדרי נאלץ לשלם כ-21,000 ש"ח בגין הצ'ק שחזר והוצאות המשפט בהליכים אלו התמודדתי עם איומים מגורמים עבריינים, בקשות מרבנים ואישי ציבור, הצעות שוחד מבעלי עסקים שכולם ביקשו שארד מהבן של יחיאל אדרי וסרבתי.

גם בזמן שכל המדיה הארצית והמקומית עסקה בפרשיות "פורום המשפחות השכולות הפלסטיניות" שהצלחתי לבטל את פעילותם בבית ספר התיכון בנשר, הסרת השלטים בערבית בסגנון דעא"ש על גשר בית ספר התיכון של הסדרה פאודה בעקבות דרישתי, המאבקים שלי נגד תוכניות כלל תעשיות להקמת תחנת כח לייצור חשמל בעיר וחידוש פעילות ייצור המלט במפעל נשר וחידוש פעילות המחצבה במסגרתם הגיעו כ-150 איש להפגין ברחבת העירייה ומאות תושבים בחרו לחתום על הצטרפות להתנגדות אותה אני מוביל במסגרת מטה "מצילים את נשר" אותו הקמתי, בחרתם להתעלם ולא דיווחתם על האירועים ולו כאירוע חדשותי.

כך גם בעניין המאבק שהובלתי בעניין תאגיד מים שבעקבות הפגנה שארגנתי ואליה הגיעו כ-120 איש להפגין ליד בניין העירייה שכתוצאה ממאבק זה בוטלה החלטת ראש עיריית נשר בינמו וסגניו אדרי וכספי על הצטרפות עיריית נשר לתאגיד המים מעיינות החוף, לא זכה לסיקור כלל וכשזכה לאזכור במקומון שלכם, בחרתם לנדב את הקרדיט לחבר מועצת עיר שהגיע ברגע האחרון להשתתף בהפגנה – אותו חבר מועצת עיר שבאותו זמן ביטל את הגעתו למתן עדות בתביעת הדיבה שהגשתם נגדי על סך 200 אלף שקלים, תביע שכאמור נדחתה.

לא פרסמת את דבר הזכייה שלי בערעור שלי במחוזי נגדכם על פסק הדין בתביעה כספית שניתן בבית משפט השלום בתביעה שהגשתם נגדי באמצעות אותו עו"ד עידן אדרי, בנו של סגן ראש העיר יחיאל אדרי שכיהן כיו"ר ועדת הפרסום בעיריית נשר שהעבירה תקציבי עתק למקומון שלכם ושבמקרה באותה תקופה, תחילת שנת 2014 התחלתם להעסיק את עו"ד עידן אדרי.

גם את התגובה המפורטת בעניין העתירה שהגיש נגדי אליעזר סויסה בבית הדין של הליכוד להפסקת חברותי בליכוד, עתירה שנמחקה – לא פרסמתם אלא בחרתם להוציא דברים מהקשרם.

כן פרסמתם לפני כשנה את העובדה שעו"ד עידן אדרי הגיש נגדי באמצעות עו"ד יובל אדלר, תביעת השתקה על סך 200,000 שקל, הפרסום היה ביום שקיבלתי את התביעה וקודם על ידכם גם בגוגל, אך גם שם לא טרחתם לבקש את תגובתי.

נאמנים לקו שלכם תמשיכו בסיקור שלילי ומגמתי נגדי ואני אמשיך בעשייה כמו לארגן הפגנות ומחאות בהם השתתפו מאות אנשים.

מי כמו בעלי העיתון כוכב נשר צריכים לדעת שזה לא פעם ראשונה שערכאות משפטיות פוסקות נגדי והדברים נהפכים בערעור.

אני כאיש ציבור מכבד את בית המשפט גם כשפסק הדין שלו מוטעה. רק לצורך הדוגמה וההדגמה עד כמה פסק הדין שניתן נגדי מעוות ומעוות את המציאות יש לציין את העובדה שהשופטת איילך הוך-טל קבעה שלא הוכחתי שעורך דין אדרי מייצג את עיתון כוכב נשר, כאשר בפרוטוקול הדיון שבתביעה של כוכב נשר נגדי שנדחתה, הצהיר לפרוטוקול, הבעלים של כוכב נשר שעו"ד אדרי ייצג את כוכב נשר ולבית המשפט אף הועברו פרוטוקולים מהליך אחר המוכיחים את הטענה העובדתית כי אדרי ייצג את כוכב נשר.

כמו כן פסקה השופטת הוך טל כי עו"ד אדרי אינו מעורב במחלוקות הפוליטיות במועצת העיר נשר. בתמונות ניתן לראות כיצד עורך דין אדרי מתפרץ בתוך ישיבת מועצת בעיר את יועמ"ש העירייה בניסיון לשכנע את עו"ד טנדלר, יועמ"ש העירייה לשנות חוות דעתו במהלך דיון במועצת העיר. האם אין זו התערבות ?

טעויות בוטות כמו אחרות אלו יובאו בערעור שיוגש בימים הקרובים.

אני רוצה להזכיר כי בעבר כבר התקבל ערעור שלי על החלטה אחרת של השופטת הוך טל.

לסיכום, תושבי נשר צריכים לדעת שכאשר הם קוראים את "כוכב נשר", הממומן גם באמצעות כספי המיסים שלנו, כדאי לבדוק מה עומד מאחורי הפרסומים המפארים את ראש העירייה אבי בינמו וסגנו יחיאל אדרי ומדוע הם מפרסמים את בנו, עו"ד עידן אדרי מחד ומאידך מנסים פעם אחר פעם לפגוע בשמי הטוב ובפרנסתי וכל זאת על מנת להשתיק אותי וזאת לאחר שהפסקתי לפרסם במקומון את עסקיי.

כדאי לבדוק גם מדוע המקומון שעד כה התעלם מחבר מועצת העיר מהאופוזיציה, רועי לוי – החל פתאום לפרסם אותו ולשווק כתבות אודותיו ואודות חברי סיעתו והכל בסמוך להדחתו של מ"מ ראש העיר, יחיאל אדרי מכל תפקידיו על ידי ראש העיר בינמו ויצירת שיתוף הפעולה של אדרי עם לוי באופוזיציה, שיתוף פעולה שנמשך עד לימים אלו.

אמשיך בעשייה שלי למען הציבור בנשר, יחד עם חשיפת השחיתויות וקלונם של נבחרי הציבור שמעלו באמון הציבור שקיבלו, עד הניצחון הגדול – ניצחון הציבור על המושחתים, חג פסח כשר ושמח לכל תושבי נשר ולכל בית ישראל."

בואו לקרוא מגוון כתבות מעניינות
כיצד מתמודדים עם דיסגרפיה?
ישנם ילדים אשר מתמודדים עם קשיים בכתיבה. קשיים מעין אלה...
מוצרי אריזה - מה צריך לדעת?
אריזה היא מרכיב חיוני בשוק התחרותי של היום. הוא משמש...
לשמוע מוסיקה בצורה טובה ואיכותית
על מנת שתוכלו לשמוע מוסיקה בצורה הכי טובה שיש וכן...
פתיחת בתי קפה - הדרך הנכונה לריווחיות בתחום
פתיחת בתי קפה אמורה להיעשות לאחר מחשבה רבה ועמוקה ועם...
מה הוא המתחם החדש של הוד השרון?
התחדשות התחדשות היא דבר מתבקש. ערים רבות מחדשות מבנים ובניינים,...
10 כללים למתגרשים
יש כאלה אשר מתגרשים מתוך הסכמה הדדית, ויש אנשים שלא...
הדפסה על חולצות
לשדרג כל אירוע עם חולצות מודפסות
בתוך השגרה החוזרת על עצמה יום אחרי יום ישנם מדי...
דלהום אוטובוסים השתחררה מהקפאת הליכים שנכנסה אליה במהלך תקופת הקורונה
דלהום אוטובוסים השתחררה מהקפאת הליכים שנכנסה אליה במהלך תקופת הקורונה
קבוצת דלהום-חברת הזגגות המובילה בישראל אשר פועלת מזה 30 שנה,...
תקווה לקהילה הגאה: בית המשפט אישר צו הורות לחד מיניות
בימים שבהם הוויכוח על חוק הלאום רק הולך וגובר, יצא...
עמדת המועצה: "לא נאפשר הקמת הוסטלים כדוגמת הפיילוט של משרד הרווחה לטיפול בדרי רחוב ברחבי המושבה".
ביום ראשון האחרון התקיים כנס תושבים בחסות המועצה באולם הספורט...
האם תנאי שירות של לוחם יכולים להוות גורם לפריצת דיסק?
בפסק דין שהתקבל לאחרונה בבית משפט השלום בחיפה, קבע השופט...
כל מה שצריך לדעת על מס ירושה
אחת לתקופה, עולה יוזמה או הצעת חוק המבקשת להטיל מס...
תגובה מאת שלומי זינו לכתבה בכוכב נשר - בעניין פסק הדין בתביעת הדיבה של עו"ד עידן אדרי
הואיל והמקומון כוכב נשר, שלח אליי בקשה לתגובה אודות פסק...
שלומי זינו: "הגיע הזמן לדאוג גם למאות עובדי המתנ"ס בנשר כולל הסייעות בגנים ובצהרונים"
חבר מועצת העיר והמועמד לראשות העיר נשר, שלומי זינו במכתב...
פרופסור בוריס קרומגלז הצטרף למטה הבחירות של המועמד לראשות העיר, שלומי זינו
פרופסור בוריס קרומגלז, תושב שכונת רמות יצחק בנשר הצטרף היום...
דוד גולן – מקומונט קריות בחר את עו"ד דוד גולן לעורך דין התעבורה המוצלח בישראל
עורך דין דוד גולן – מקומונט קריות בחר את עו"ד דוד גולן לעורך דין התעבורה המוצלח בישראל
אם נתפסת על מהירות מופרזת, על נהיגה ללא רישיון או...