מדוע העסק שלך זקוק לנוכחות ברשתות חברתיות?
כידוע, כיום כולם גולשים בעיקר ברשתות חברתיות. אין אדם כיום כזו שלא מכיר ולא מוצא את עצמו נכנס לרשת חברתית כלשהי לפחות פעם, פעמיים ביום.
בדיוק בשל עובדה זו, בעלי עסקים רבים בוחרים לפרסם את העסק שלהם ולהראות נוכחות ברשתות החברתיות השונות. פשוט כי כולנו שם! ולא מדובר בכמה דקות ביום, אלא הרבה יותר. הפרסום ברשתות חברתיות אל מול שאר מדיות הפרסום תופס תאוצה אדירה בשנים האחרונות, כך שכיום כל עסק שמכבד את עצמו – נמצא באינטרנט, אם הוא רוצה וגם אם לא – אין ממש ברירה. הלקוחות מצפים למצוא כל בעל עסק ברשת.
פרסום ושיווק ברשתות חברתיות אינו קל כפי שנשמע ודורש ידע והתנסות. עסקים רבים מנסים לפרסם בעצמם, אך לא תמיד מצליחים לעשות זאת נכון. לפעמים אף גורמים למצב הפוך – העסק נכשל בשל פרסום לקוי. הרי צריך לדעת מי קהל היעד שלך, מה הוא איזור גיאוגרפי מתאים לפרסום, מה בדיוק לפרסם, איך, כמה מתי ואיפה. ואת כל זה חייבים להבין וללמוד.
אך מה לעשות, לא לכולם יש את הזמן והגישה לכך. בדיוק בשביל זה נועדו משרדי הפרסום, ופרסומאים למיניהם. הם מתמחים בפרסום ברשתות חברתיות ויעשו את העבודה באופן הנכון והמדויק עבור בית העסק.
פרסום ברשתות חברתיות מתאים עבור רוב בתי עסק באשר הם. כמובן, כל מקרה לגופו. את הפרסום ברשת חברתית, המפרסם מנסח ומאפיין כל פעם בהתאם לעסק, כך שבסופו של דבר המסר והאופי של העסק פונה לקהל מטרה מדויק, והכול כדי למקסם את התוצאות אשר פלטפורמת הפרסום הזו מאפשרת. המפרסם יודע להתאים לכל בית עסק את הפלטפורה המתאימה ביותר, את המסר המתאים והמדויק ביותר, ואת האטרקטיביות והאפקטיביות הדרושה על מנת לחשוף את העסק ללקוחות פוטנציאליים.
שיווק ברשתות חברתיות כולל בתוכו שלל כלים מצויינים אשר מעניקים לבעלי עסקים שונים להציג את כלל מוצריהם ושירותיהם בצורה נוחה ומהירה. הרשת החברתית מאפשר לבית העסק ליצור קשר ישיר עם לקוחותיו, והופכת את בית העסק ל"אמיתי" וזמין ללקוחותיו, מה שיוצר אמון ונכונות מצד הלקוח כלפי אותו בית עסק. רשת חברתית היא כלי תקשורת לכל דבר ואין שום סיבה לא להשתמש בפוטנציאל האדיר שלה.
ועדיין, אין זה מספיק לענות ללקוחות ולהיות זמינים. צריך "להחיות" כל פעם את הדף/פרופיל העסקי, כלומר לעדכן כמה שיותר מידע אודות העסק, לפרסם ולשווק באופן שוטף (במידה הנכונה), לדאוג להגדיל את מעגל החברים, לבצע מעקב מתמיד אחרי הגולשים – מה הם אוהבים, מה הם מחפשים וכו'. מדובר בעולם מרתק, מלא באפשרויות פרסום ושיווק מגוונים אשר בקלות יכולים להוביל לתוצאות ארוכות טווח. ומי שלא שם – העסק שלו פשוט לא יהיה מספיק קיים. וחבל.
רוצים מידע נוסף בנושא שיווק ברשתות חברתיות? לחצו כאן!