Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

קורס עיצוב גרפי למתחילים בחיפה

קורס עיצוב גרפי למתחילים בחיפה
צילום pixabay

מחפשים מקצוע יצירתי ומכניס? על עולם העיצוב גרפי שמעתם? בכתבה זו תוכלו לקבל את כל הפרטים איך להיות מעצבים גרפיים או גרפיקאים מקצועיים, נדבר על המחסור בכוח אדם בתחום ועל המשבר שנוצר בתעשיית העיצוב גרפי וגרפיקה ממוחשבת יחדיו. כיום שתעשיית ההייטק פורחת במיוחד במתחמים של יקנעם ומת"מ חיפה נוצר מחסור אדיר במעצבים גרפיים מקצועיים באזור חיפה והצפון, המחסור מורגש היות ומרבית המעצבים הגרפיים שמגיעים לעיר מגיעים מהמרכז דרך הרכבת. זה לא סוד שבעולם ההייטק מרוויחים הרבה יותר מעולם הדפוס.

קורס עיצוב גרפי למתחילים בחיפה
צילום pixabay

הביקוש בתחום – למה נוצר מחסור במעצבים גרפיים בתעשיית העיצוב גרפי

עקב הביקוש הרב שנוצר בהייטק עולם הדפוס החל לסבול ממחסור בכוח אדם בצורה אדירה, המחסור מורגש בכך שכיום במרכזי לימוד תוכלו לראות חברות כוח אדם שמגייסות עוד בתקופת הלימודים סטודנטים לעיצוב גרפי. בכתבה זו נסביר לכם בהרחבה על עולם העיצוב גרפי, איך אפשר ליהנות מעולם זה תאמינו בעצמכם גם אתם יכולים בתחום העיצוב גרפי אין גיל וכל אחד עם קצת יצירתיות יוכל ליהנות מהנתח השוק הזה מציע.

לימודים מקצועיים לתיק עבודות ותעודת מעצבי גרפיקה

לימודים בעיצוב גרפי וחיפה והצפון יכולים להיות במכללות לעיצוב גרפי או בתי ספר לגרפיקה ממוחשבת, בסופו של דבר כולם מלמדים את אותם תכנים של הלימודים ותעודות בתחום כבר לא פותחות דלתות בתחום זה, מה שייתן לכם את כרטיס הכניסה לעולם ההייטק זה אך ורק תיק העבודות בתחום זה. על כך נרחיב בפסקה הבאה, לימודים בעיצוב קודם כל מתחילים בהבנת חוקי העיצוב, חוקי העיצוב מתבטאים בקומפוזיציה גרפית – סידור אלמנטים ביחס לאלמנטים אחרים, הבנת קונספטואליות בעיצוב כיצד להעמיד את הגרפיקה שתעביר את המסר בצורה הכי טובה יכולה להיות כדי לגרום לצופה להבין בדיוק מה אנו מנסים למכור לו ולגרום לו לפעולה.  טיפוגרפיה ותורת האות בעיצוב נכון, עיצובי לוגו עם צבעים משדרים מסר ועוד אין ספור נושאים בעיצוב גרפי אשר מושלכים לתוכנות העיצוב גרפי שהם בסופו של דבר הכלים שאיתם עובדים המעצבים הגרפיים. תוכלו לראות דוגמאות רבות של מעצבים גרפיים בוגרי קורס עיצוב גרפי ולקבל קצת אינדיקציה מה זה בכלל עיצוב גרפי ומה מעצבים גרפיים עושים בשוק העבודה.

שימוש בתוכנות לגרפיקה ממוחשבת בלימודי עיצוב גרפי

כמו שאמרנו קריירת מעצבים הגרפיים תלויה בהטמעת חוקי העיצוב גרפי ובשימוש של תוכנות הגרפיות, יצרנית תוכנות הגרפיקה נקראת חברת אדובי העולמית, חברת אדובי נותנת פתרונות יצירתיים למעצבים הגרפיים בשימוש בתוכנות פוטושופ, אילוסטרייטור ואינדיזיין, לכל תוכנה יש חלק בקשת הרחבה שנקראת עיצוב גרפי, התוכנות מחולקות לפי נושאים וכל תוכנה גרפית יש לה תפקיד אחר, בפירוט הבא תוכלו לראות מה כל תוכנה עושה והשילוב בין התוכנות יוצר בסופו של דבר את העיצוב הגרפי המושלם.

תוכנת הפוטושופ ADOBE PHOTOSHOP CC  –  תוכנת אדובי פוטושופ אחראית על כל נושא העיצוב תמונות, באמצעות תוכנה זו מעצבי הגרפיקה יכולים לבצע כל מניפולציה שרק תרצו, מודעות גרפיות לקידום מכירות ישתמשו בתוכנה זו להעברת מסרים דרך תמונות בשילוב של טקסט, כולנו יודעים שתמונה שווה אלף מילים, על ידי פקודות מסוימות בתוכנה נוכל לקחת את התמונה ולגרום לה לדבר בשבילנו, החל מבניית תהליך מיתוג גרפי ועד לעיצובים גרפיים עוצרי נשימה, התוכנה מאוד ידידותית להפעלה ובגרסאות האחרונות של התוכנה נוכל לראות שדרוגים רבים שגרמו למעצבים הגרפיים לחסוך בזמן בתהליך בניית עיצוב גרפי קונספטואלי.

תוכנת האילוסטרייטור ADOBE  ILLUSTRATOR CC  – אילוסטרייטור נחשבת לתוכנת גרפיקה וקטורית באמצעות התוכנה נוכל לראות גרפיקות וקטוריות רבות כגון עיצוב לוגואים, איורים וציורים גרפיים בשילובי תמונות ועד לבניית מודלים של עיצוב מוצר, תוכנת האילוסטרייטור שימושית מאוד בעיצוב והכנת אריזות, השיתוף פעולה והסנכרון בין תוכנת הגרפיקה פוטושופ לאילוסטרייטור יוצר עבודה גרפית מדהימה, לעתים המעצבים הגרפיים יתחילו עבודה בפוטושופ וישאבו אותה לתוכנת האילוסטרייטור להמשך עבודה. כיום בתוכנת האילוסטרייטור נוכל לראות ענפים נוספים שמשתמשים בתוכנה החל מעולם הציור ואיור דיגיטלי ועד למעצבי אופנה שמעצבים קולקציות דיגיטליות בתוכנות הללו.

תוכנת האינידיזיין ADOBE INDESIGN CC  –  תוכנת העיצוב אינדיזיין איננה תוכנת עיצוב לגרפיקה, לא תכינו שם לוגואים או פרסומות, מהות התוכנה הוא להכיל גרפיקה ממוחשבת שנעשתה בתוכנות הפוטושופ ואילוסטרייטור, בתוכנת העיצוב אינדיזיין תוכלו לעצב קטלוג או מגזין, תקבלו טקסטים מתוכנות מלל אחרות כגון תוכנת הוורד ותכניסו את כל הטקסטים שלכם לתוכנת אינדיזיין, לאחר שתסדרו את הטקסט לעמודים רבים תכניסו עיצובים שנעשו בפוטושופ ובאילוסטרייטור עד לעיצוב ספר או חוברת. תוכנת האינדיזיין שימושית מאוד בחברות של הוצאות לאור או עיצוב ספרים וחוברות, השילוב בין כל התוכנות הגרפיות יאפשר למעצבי הגרפיקה לעצב ולהוציא קטלוגים שעלות לרוב גבוהה בתעשיית העיצוב הגרפי, מתוכנת האינדיזיין תוכלו להוציא גרפיקות להדפסה או קבצי פדפ לחוברת אלקטרונית.

תיק העבודות בעיצוב  גרפי – הכרטיס הכניסה היחידי בעולם הגרפיקה וההייטק

כיום זה לא ממש משנה איפה למדתם, לא מסתכלים בתעשיית העיצוב הגרפי על התעודה היוקרתית שהשגתם בתחום, מה שיבדקו זה אך ורק איך תיק העבודות שלכם נראה בלבד, יבדקו כיצד אתם מעבירים את העיצוב גרפי בצורה נכונה על פי טרנדים בעיצוב גרפי, שימוש בצבעים נכונים על פי חוקי העיצוב, תורת הצבעים והמשמעויות, כיצד כל צבע יעבוד בשביל הרעיון להעברת המסר בצורה נכונה ומדויקת, קומפוזיציה גרפית נכונה על ידי סידור אלמנטים גרפיים המתקשרים בצורה נכונה לאלמנטים אחרים ועוד אין ספור דברים, בתיק העבודות שלכם תצטרכו להראות את העבודות הכי יפות שלכם החל מעיצובי לוגו ובניית תדמית לעסקים, עיצוב פרסומות ומודעות מכירתיות לרשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם לדוגמה, עיצוב מקצועי לתחום העיצוב גרפי רב תחומי כגון הדמיות דיגיטליות או עיצובים גרפיים לתחום האופנה והטקסטיל, כיום עולם העיצוב גרפי עבר מהפכה ומרבית העסקים בכל התחומים מעסיקים גרפיקאים ומעצבים שייתנו פתרונות דיגיטליים לתחומם, מעצבי הגרפיקה כבר לא עובדים רק בתחום הפרסום בלבד ונוכל לראות אותם גם בתעשיית האופנה, הייטק, שרטוט ואיור, הפקות ואירועים, משרדי שיווק אינטרנטיים ועוד אין ספור תחומים שמאמר זה לא יכול להכיל.

לימודים עיצוב גרפי  בסטודיו בחיפה או לימודים אונליין – השער שלך לעולם ההייטק

כיום תוכלו ללמוד את מקצוע העיצוב גרפי גם בשיטת לימודים אחד על אחד בחיפה, הלימודים מתקיימים בסטודיו פרטי עם מורים פרטיים ללימודי תעודה ותיק עבודות מקצועי, במסגרת הלימודים תקבלו שיעורי בית ומטלות ותלמדו את כל נושא העיצוב גרפי בתוכנות המקובלות היום בשוק העבודה, זה לא סוד כדי להצליח בתחום זה תצטרכו להכין שיעורי בית ולתרגל את החומר הלימודי לכל אורך הקורס, במידה ואתם גרים בצפון או הרחוק או במקום אחר וגם מחוץ למדינת ישראל תוכלו ללמוד את התחום הזה גם בשיטת לימודים אונליין עם מורים פרטיים שמחוברים ישירות לתוכנת הגרפיקה שיש לכם במחשב. המורה ישוחח אתכם דרך המחשב וינחה אתכם אונליין דרך תוכנת החיבור מרחוק איך לעצב בצורה נכונה בתוכנות הגרפיות. תוכלו ליצור איתנו קשר עוד היום ולקבל פרטים רחבים על מגוון מסלולי הלימוד.

באדיבות סטודיו סול לימודי גרפיקה ממוחשבת אחד על אחד לימודי תעודה בחיפה והצפון.

בואו לקרוא מגוון כתבות מעניינות
רישום עוסק מורשה
רישום עוסק מורשה
כל בעל עסק חייב לרשום את העסק ברשות המיסים: מס...
עורך דין מומלץ לגירושין המאם חליאל
מי שמתחיל תהליך של גירושין וסיום קשר זוגי ומשפחתי רוצה...
סובלים מהפרעות שינה? כנסו וגלו איך לשפר את איכות השינה שלכם כבר הלילה
בשיתוף ד"ר סאלח נזאל, מכון נשימה בריאה שינה איכותית חיונית לבריאות...
למה כדאי לחפות קירות דווקא באלומיניום?
חיפוי קירות חוץ מהווה דבר מאוד נפוץ בשנים האחרונות. החומרים...
איך אתם מוצאים את התרופות שמשפרות לכם את איכות החיים?
יש תרופות ותכשירים שלא מוותרים עליהם משום שהם התשובה הטובה...
כל הטיפים לבחירת חברת הובלות
אם אתם עוברים דירה בקרוב, חשוב מאוד שתדעו כי אחד...
זומנתם לחקירה לאחר תאונה? התייעצו עם עורך דין
תאונות דרכים קורות לא מעט בדרגות חומרה שונות, מתאונות קלות...
הטיפול המסור ביותר בכם ובמשפחה שלכם
עורך הדין של המשפחה שלכם מלווה אתכם ברגעים מאוד משבריים...
תשמישי קדושה לבתי כנסת- הידור, יופי ומסורת
בתי כנסת משמשים כמרכז רוחני וחברתי, עבור קהילות המתפללים. בהם...
תכנון טיול לאוסטריה
חבילות נופש בקיץ למשפחות
חבילות נופש למשפחות מציעות פתרון אידיאלי למי שמחפש חוויות נטולות...
אטופיק דרמטיטיס טיפול
אטופיק דרמטיטיס טיפול
אטופיק דרמטיטיס, הידוע בכינויו אקזמה, הוא מצב עור דלקתי כרוני...
כיצד מתמודדים עם דיסגרפיה?
ישנם ילדים אשר מתמודדים עם קשיים בכתיבה. קשיים מעין אלה...
תפקידו של עורך דין ליקויי בניה
בניה לקויה גורמת לנזק רב ולעגמת נפש רבתי. קודם כל,...
לימודי כדורגל בדרך מקצועית ומהנה
הילדים שלכם לא מפסיקים לדבר איתכם על כדורגל? ברור לכם...
­­­חול לחתולים- כל מה שכדאי לדעת
חתול הוא אחד מחיות הבית הוותיקות והאהובות על בני האדם....
צרכים שונים של גופי חימום
המציאות של היום והתפתחות הטכנולוגיה מאפשרות איכות חיים גבוהה לרוב...