עיריית קריית ביאליק נערכה תוך משבר הקורונה להמשך מתן שירות לתושבים והעסקים בעיר באמצעים דיגיטליים.
בתקופה שבה לא התקיימה קבלת קהל ברשות, הפעילה עיריית קריית ביאליק מערך מקיף של שירותים דיגיטליים המאפשר לתושבים להמשיך ולקבל שירות מבלי לצאת מהבית וללא המתנה בתור.
ניתן לקבל שירות ולבצע תשלומים 24 שעות ביממה במענה קולי טלפוני ובאמצעות אתר העירייה. לצורך מתן תשובות לשאלות והבהרות הוקם דואר אלקטרוני ייעודי אליו ניתן להעביר פניות בצירוף מסמכים.
בנוסף לכך, ניתן לפנות למחלקת הגזברות באמצעות אפליקציית וואטסאפ ולקבל מענה מיידי דרך צ'ט בטל' 052-2228552.
בין השאר הוקם שירות חדש המאפשר להזמין תור תוך ציון יום ושעה מראש ולהגיע במועד שנקבע ללא המתנה מיותרת.
לפי הנתונים שנמסרו ממחלקת הגזברות 95% מהפניות הדיגיטליות נענות ביום הפנייה ו – 5% הנותרים תוך 2 ימי עבודה.
ראש העיר אלי דוקורסקי הדגיש כי " עיריית קריית ביאליק גאה להיות "עיר חכמה" וככזו היא מקדמת את השימוש בפלטפורמות הטכנולוגיות הקיימות בכדי לייעל ולהנגיש את השירות הניתן לתושבים".