Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מפתרונות ההצללה הפופולאריים בישראל – פרגולות אלומיניום

מפתרונות ההצללה הפופולאריים בישראל – פרגולות אלומיניום
קרדיט לתמונה: סקיירופ

אחד המאפיינים המובהקים והאהובים ביותר של ישראל הוא מזג האוויר הנפלא בו התברך אזור זה של העולם – מזג אוויר ממוזג ונעים לאורך רוב ימות השנה, עם הרבה מאוד ימים שמשיים וקיץ חם במיוחד. החשיפה המוגברת לשמש באזור זה גורמת למרבית הישראלים למצוא פתרונות הצללה שונים, גם כשהולכים לחוף הים בסוף השבוע אך במיוחד במרפסת, הגינה או החצר של הבית או הדירה. תחום פתרונות ההצללה משגשג בישראל, ובשנים האחרונות מסתמן בתחום זה כוכב חדש ובלתי מעורער – אלו הן פרגולות האלומיניום אשר כבשו בשנים האחרונות את הארץ (ומדינות רבות נוספות בעולם) בסערה. מהן פרגולות אלומיניום, מהם יתרונותיהן ומה הופך אותן לפתרונות ההצללה האולטימטיביים למרפסת, לגינה ולחצר?

מפתרונות ההצללה הפופולאריים בישראל – פרגולות אלומיניום
קרדיט לתמונה: סקיירופ

פתרון הצללה מהחומר המושלם – פרגולות אלומיניום

נתחיל עם תיאור כללי של פתרון הצללה זה – מהי בעצם פרגולת אלומיניום? ובכן, מדובר בפרגולה לכל דבר ועניין, דוגמת פרגולות העץ המוכרות והנפוצות כל כך בישראל, רק שבמקרה זה מדובר בפרגולה אשר עשויה כל כולה (או במקרים מסוימים ברובה..) מאלומיניום במקום מעץ. קיימים סוגים רבים ושונים של פרגולות אלו, דוגמת פרגולת אלומיניום חשמלית (פרגולה אשר השלבים העליונים שלה ניתנים לשליטה, סגירה ופתיחה באמצעות מנוע חשמלי קטן) או פרגולות אלומיניום פשוטות יותר. מה שמשותף לכולן הוא כי הן עשויות מהחומר האולטימטיבי והמתאים ביותר עבור פרגולות – אלומיניום.

וכאן אנחנו מגיעים כבר לתכונות אשר הופכות את פרגולות האלומיניום לפתרון ההצללה האולטימטיבי ולאחד הפתרונות הפופולאריים והנפוצים ביותר של השנים האחרונות. תכונותיו של האלומיניום כחומר הן התכונות המתבקשות והטובות ביותר עבור כל פרגולה או פתרון הצללה –

אלומיניום הוא חומר עמיד ,חזק ויציב, כך שהפרגולה תישאר איתנה ויציבה בכל מצב ובכל תנאי מזג האוויר.

אלומיניום הוא גם חומר אשר אינו מחליד או מתחמצן, כך שפרגולת אלומיניום מחזיקה מעמד שנים רבות כמעט בלי להשתנות או להתבלות. זאת בניגוד גמור לפרגולת עץ, למשל, אשר לאחר מספר שנים ספורות כבר זקוקה לחידוש ושיפוץ כמעט מדי שנה. לכן גם התחזוקה השוטפת הנדרשת מבעל הפרגולה לאורך השנים היא מזערית וכמעט שלא קיימת, במיוחד בהשוואה לפרגולות מחומרים אחרים אתן אנו נדרשים לתחזק באופן קבוע ושוטף לאורך השנים.

אפשרות לסגירת חורף

סיבה נוספת בגינה פרגולות אלומיניום הופכות לפתרון ההצללה הפופולארי בישראל היא העובדה כי הן מהוות בסיס טוב לסגירת חורף. בין אם מדובר בפרגולה למרפסת הבית ובין אם בפרגולה של בית עסק ברחוב, ניתן להוסיף ולסגור פרגולות אלומיניום במה שנקרא "סגירת חורף" – הוספה של זכוכיות ו/או חומרים אחרים במטרה לסגור את הפרגולה באופן אטום יחסית, ובכך ליצור חלל סגור נוסף. זה מאפשר להפוך את מרפסת הבית לחדר נוסף גם בחורף או לבתי קפה, מסעדות ועסקים דומים נוספים להשמיש חלק נוסף מהשטח העומד לרשותם לצורך אירוח לקוחות גם בעונה הקרה והגשומה של השנה.

כל זה לא מתאפשר כמובן באותה צורה במקרה של פרגולות עץ, ומדובר כאמור ביתרון של ממש המעניק לבתים ודירות מרחב מחייה נוסף, ומציע לבתי עסק את האפשרות להרחיב את השטח בו הם מארחים לקוחות, ובכך לזכות ביתרון תפעולי משמעותי.

השקעה חד פעמית וארוכת טווח – בנייה בת קיימא

בנייה של פרגולת אלומיניום במקום פתרונות הצללה אחרים מהווה השקעה חד פעמית וארוכת טווח, וזהו יתרון נוסף הקוסם לישראלים רבים אשר רגילים להתנהל בצורה מחושבת וכלכלית ביותר. מלבד לכל היתרונות המשמעותיים שציינו לעיל מדובר ביתרון פיננסי לכל דבר ועניין – השקעה כיום נותנת לנו פתרון הצללה איכותי למשך עשרות שנים קדימה, ללא צורך בהוצאות נוספות על תחזוקה, החלפה או תיקון.

אספקט נוסף של יתרון זה הוא האספקט הסביבתי – מדובר בפתרון הצללה בר קיימא, כזה המאפשר ניצול אופטימאלי של משאבים לטווח הארוך. בניגוד לפתרונות הצללה מעץ, פלסטיק או חומרים שונים אחרים בהם משתמשים כיום על מנת להצליל אזורים מסוימים, במקרה זה מדובר במתכת עמידה בה משתמשים פעם אחת ויחידה, ובכך נותנים מענה על הצורך לטווח הארוך. במקום פרגולת עץ אשר השמש, הלחות והגשם הורסים אותה לאחר מספר שנים ספורות ומצריכים אותנו לבנות פרגולה חדשה (או לצבוע את הפרגולה הקיימת מדי שנה בשמן מיוחד), במקרה של פרגולות אלומיניום אין צורך בכל זה.

מכל הבחינות הללו ומבחינות רבות נוספות, מציעות פרגולות אלומיניום יתרונות שקשה למצוא בפתרונות הצללה אחרים.

כנסו לאתר skyroof וצפו בפרויקטים שלנו בתחומים מגוונים כמו סקיילייט, פרגולות אלומיניום, פרגולות חשמליות ועוד פתרונות הצללה מתקדמים.

בואו לקרוא מגוון כתבות מעניינות
כל מה שצריך לדעת לפני שעושים קעקוע ראשון
קעקועים הפכו להיות חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו. למעשה, כולנו...
טיפים שימושיים של עורך דין מומחה לנושא נהיגה בשכרות
יין ישמח לבב אנוש וכך גם בירה, וויסקי, וודקה ושאר...
בלי פאניקה, הנזילה בשליטה!
כל מה שקורה מעבר למה שרואות עינינו יש לו פוטנציאל...
למה לא כדאי לוותר על עיצוב הפנים של ביתכם?
רוב האנשים מרגישים נוח בביתם כפי שהם מעצבים אותו ויודעים...
מה חשוב לדעת על קניית פסנתר?
רכישת פסנתר היא החלטה משמעותית, בין אם אתם מתחילים ללמוד...
רישום עוסק מורשה
רישום עוסק מורשה
כל בעל עסק חייב לרשום את העסק ברשות המיסים: מס...
עורך דין מומלץ לגירושין המאם חליאל
מי שמתחיל תהליך של גירושין וסיום קשר זוגי ומשפחתי רוצה...
סובלים מהפרעות שינה? כנסו וגלו איך לשפר את איכות השינה שלכם כבר הלילה
בשיתוף ד"ר סאלח נזאל, מכון נשימה בריאה שינה איכותית חיונית לבריאות...
למה כדאי לחפות קירות דווקא באלומיניום?
חיפוי קירות חוץ מהווה דבר מאוד נפוץ בשנים האחרונות. החומרים...
איך אתם מוצאים את התרופות שמשפרות לכם את איכות החיים?
יש תרופות ותכשירים שלא מוותרים עליהם משום שהם התשובה הטובה...
כל הטיפים לבחירת חברת הובלות
אם אתם עוברים דירה בקרוב, חשוב מאוד שתדעו כי אחד...
זומנתם לחקירה לאחר תאונה? התייעצו עם עורך דין
תאונות דרכים קורות לא מעט בדרגות חומרה שונות, מתאונות קלות...
הטיפול המסור ביותר בכם ובמשפחה שלכם
עורך הדין של המשפחה שלכם מלווה אתכם ברגעים מאוד משבריים...
תשמישי קדושה לבתי כנסת- הידור, יופי ומסורת
בתי כנסת משמשים כמרכז רוחני וחברתי, עבור קהילות המתפללים. בהם...
תכנון טיול לאוסטריה
חבילות נופש בקיץ למשפחות
חבילות נופש למשפחות מציעות פתרון אידיאלי למי שמחפש חוויות נטולות...
אטופיק דרמטיטיס טיפול
אטופיק דרמטיטיס טיפול
אטופיק דרמטיטיס, הידוע בכינויו אקזמה, הוא מצב עור דלקתי כרוני...