Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מדוע כדאי לצאת לנופש בספטמבר

מדוע כדאי לצאת לנופש בספטמבר
bignews.co.il חדשות - מלונות

חודש ספטמבר הוא חודש של התחלות חדשות עבור רבים מאיתנו – תחילתה של שנת לימודים בבי"ס או בגן, מעבר דירה, הכנות לקראת שנת הלימודים האקדמית, ועוד. מסיבה זו באופן טבעי חודש ספטמבר מבוקש פחות עבור נופשים וטיולים. וכלן זו הזדמנות פז לצאת לנפוש בחודש ספטמבר, ולהנות מאירוח מפנק במחירים מוזלים. ספטמבר מהווה הזדמנות מצוינת לסטודנטים, לגמלאים ולזוגות צעירים. הדילים בחודש זה הם מאוד זולים – מדובר על פער של עשרות אחוזים במחיר כלפי מטה, ואם תבחרו דיל באמצע השבוע תהנו ממחירים עוד יותר נמוכים. שימו לב שהמחירים נשארים נמוכים עד שבוע בערך לפני ראש השנה, ולכן ככל החגי תשרי מתחילים מאוחר יותר, כך מרוויחים מספר ימים רב יותר בחודש ספטמבר של מחירים מוזלים.

מדוע כדאי לצאת לנופש בספטמבר
bignews.co.il חדשות – מלונות

לבחור נופש בספטמבר

בספטמבר תוכלו לחסוך למשפחה כמה מאות שקלים ואפילו יותר. קודם כל – תמיד ערכו השוואה ובדקו הצעות שונות. זה כלל ברזל. שנית, מלונות רבים מורידים כאמור מחירים וכדאי מאוד להירשם למועדוני לקוחות של מלונות, לניוזלטר וכו', בכדי לקבל בזמן אמת עדכונים לתיבת המייל. בנוסף, שימו לב כי בספטמבר מזג האוויר נוח יותר לעומת עומסי החום הכבדים והלחות של יולי-אוגוסט. לעתים, בעיקר במחצית השנייה של ספטמבר קריר יותר ואם אתם מחפשים רק חום ולא אוהבים קרירות עדיף לכם לתזמן נופש בחודש הזה למחצית הראשונה של החודש. זה רלוונטי בעיקר כאשר מדובר על נופש בצפון הארץ או בנגב.

בתי מלון יוקרתיים לצד בתי מלון פשוטים יחסית, כולם כאחד מורידים מחירים. ולכן אל תפסלו נופש במלון יוקרתי, אם בזמנים אחרים של השנה אתם מדלגים באופן אוטומטי על מלונות יקרים. ייתכן מאוד שתמצאו דיל משתלם במיוחד במלון יוקרתי. וזה מוביל לנקודה הבאה שהיא: אם אתם ספונטניים או מתאפשר לכם לצאת לנופש מהיום למחר, תוכלו למצוא דילים עוד יותר מוזלים בספטמבר בדקה ה90, ועוד יותר כאשר מדובר על דיל בדקה האחרונה באמצע השבוע.

נופש בספטמבר באילת

מי שיבקר באילת בספטמבר ייראה עיר הרבה יותר רגועה ושלווה לעומת עומסי המשפחות של יולי-אוגוסט. מלונות באילת מתרוקנים עם סיומו של חודש אוגוסט והחזרה לספסל הלימודים – ותוכלו מסיבה זו למצוא שפע של דילים נהדרים לספטמבר. מכיוון שהמלונות מודעים לבעיה הזו החוזרת על עצמה מדי שנה, הרי שתוכלו גם להזמין מראש נופש לחודש ספטמבר ולהנות ממחיר מוזל. אם תוכלו כאמור לחכות לרגע האחרון תוכלו להנות ממחיר מוזל עוד יותר. שימו רק לב שאם אתם יכולים לצאת לנופש בספטמבר רק בתאריכים ספציפיים – הרי שאז לא מומלץ לחכות עם הזמנת הנופש לרגע האחרון כי ייתכן מאוד שדווקא לאותם תאריכים לא תמצאו חדרים במלונות שאתם רוצים.

באילת עצמה תוכלו להנות ממגוון של אטרקציות ושמש נעימה. היתרונות בספטמבר הם עומסים פחותים יותר, פחות צפיפות, מחירים נמוכים יותר כאמור, דילים שווים בחנויות ועיר יותר שקטה משום שיש בה פחות משפחות עם ילדים. ולכן אם אתם מחפשים קצת שקט ושלווה אפילו עדיף לכם לנפוש בעיר בחודש ספטמבר. יש זוגות מבוגרים יותר או קבוצות מטיילים שבאופן מודע מראש מדלגים על האופציה של נופש באילת בחופשת הקיץ לאור העומסים הידועים שבה.

נופש בספטמבר בצפון הארץ

בדיוק אותם הטיפים שרלוונטיים לאילת נכונים גם לצפון הארץ. כך, מלונות בצפון הארץ מורידים מחירים בספטמבר בצורה משמעותית. אך יש דגש אחד נוסף לגבי צפון הארץ והוא לגבי אירוח בצימרים: בעלי צימרים, מרביתם איך לאמר הם לא מיליונרים ולכן חשוב להם להרוויח מהעסק שלהם לאורך כל השנה. מכיוון שספטמבר הוא חודש חלש הרי שבעלי הצימרים מוכנים ממש להוריד מחירים, העיקר שהצימר שלהם לא יעמוד ריק. תוכלו לבחור לכם צימר מבין מגוון הלוקיישנים של צימרים בצפון הארץ – ומובטח לכם נופש ירוק, שליו ושקט. אם אתם מקובעים על צימר ספציפי כדאי מאוד לשריין את התאריכים מראש כי צימר , בניגוד למלון בודד, מציע רק כמה חדרים ולעתים רק חדר אחד או שניים, ולכן אם התאריכים נתפסו על ידי משפחה אחרת – תפספסו את ההזדמנות.

בצפון הארץ תוכלו להנות ממגוון רחב מאוד של אטרקציות כמו למשל רכיבה על סוסים, קטיף של דובדבנים, ביקור במפעלים משפחתיים קטנים לייצור גבינות, שמן ויינות. תוכלו גם לבקר בבוטיקים המכינים שוקולד איכותי בתוצרת עצמית, בקונדיטוריות מקסימות ובבתי מלאכה של צורפים ואומנים שונים. אם אתם מחשים חוויה גלילית תוכלו ללון ולטייל בגליל העליון ולהנות מנוף מקסים ואווירה גלילית ייחודית. מלון בוטיק הוא אופציה מבוקשת מאוד בצפון הארץ, וגם מלונות הבוטיק כמו מלונות הרשת, מורידים כמובן מחירים בספטמבר.

נופש בספטמבר בתל אביב

חודש ספטמבר בתל אביב לא מורגש כחודש חלש יותר מבחינה תיירותית לעומת שאר חודשי השנה בכלל, ולעומת חודשי חופשת הקיץ בפרט. הסיבה לכך היא משום שהעיר תל אביב מנקזת אליה לאורך כל השנה קבוצות של וועדי עובדים, מטיילים, סטודנטים זרים מחו"ל, גמלאים ועוד שלל אורחים שמגיעים לעיר ללון לכמה ימים ואף יותר מסיבות של עבודה, פנאי, חופשה או סיבות משפחתיות ולכן לאורך כל השנה תל אביב היא יעד מצוין לנופש ולבילויים. מלונות בתל אביב מציעים דילים זולים יותר בספטמבר אך כל מקרה לגופו – וחשוב לערוך השוואה ולבדוק. יש גם מקרים שבהם קבוצה של חדרים רבים משוריינת מראש לטובת אירועים כמו שבת חתן, שבת בר מצווה או מסיבות אירועים אחרים – ולכן לא תמיד כל מלון יציע לכם מחיר מוזל עם חדרים פנויים במהלך החודש. בתל אביב תוכלו בהחלט לנפוש ולהנות מבטן-גב בחופי הים. אומנם חם ולח פחות מיולי-אוגוסט אך השיזוף והחום בהחלט יורגשו.

העיר תל אביב ידועה בכך שהיא עיר ללא הפסקה וככזו יש לה כל הזמן מה להציע. מגוון של הצגות, מופעים, מחזות זמר, אופרות, תערוכות נודדות, חנויות פופאפ, שווקים מיוחדים ועוד פוקדים את העיר. תוכלו למשל לטייל בשוק הפשפשים ולמצוא מציאות של ממש, וגם בשוק הכרמל ובשוק לוינסקי תוכלו למצוא מגוון עצום של רהיטים ופריטי אופנה במחירים אטרקטיביים.

נופש בספטמבר בים המלח

גם אילת היא יעד אטרקטיבי בחודש ספטמבר ושווה לבדוק מלונות בים המלח מבחינת החבילות שהם מציעים בחודש זה.  טיפ שימושי: חדשות ומאמרים שונים יסייעו לכם מאוד בתכנון החופשה שלכם בחודש ספטמבר.

בואו לקרוא מגוון כתבות מעניינות
למה לא כדאי לוותר על עיצוב הפנים של ביתכם?
רוב האנשים מרגישים נוח בביתם כפי שהם מעצבים אותו ויודעים...
מה חשוב לדעת על קניית פסנתר?
רכישת פסנתר היא החלטה משמעותית, בין אם אתם מתחילים ללמוד...
רישום עוסק מורשה
רישום עוסק מורשה
כל בעל עסק חייב לרשום את העסק ברשות המיסים: מס...
עורך דין מומלץ לגירושין המאם חליאל
מי שמתחיל תהליך של גירושין וסיום קשר זוגי ומשפחתי רוצה...
סובלים מהפרעות שינה? כנסו וגלו איך לשפר את איכות השינה שלכם כבר הלילה
בשיתוף ד"ר סאלח נזאל, מכון נשימה בריאה שינה איכותית חיונית לבריאות...
למה כדאי לחפות קירות דווקא באלומיניום?
חיפוי קירות חוץ מהווה דבר מאוד נפוץ בשנים האחרונות. החומרים...
איך אתם מוצאים את התרופות שמשפרות לכם את איכות החיים?
יש תרופות ותכשירים שלא מוותרים עליהם משום שהם התשובה הטובה...
כל הטיפים לבחירת חברת הובלות
אם אתם עוברים דירה בקרוב, חשוב מאוד שתדעו כי אחד...
זומנתם לחקירה לאחר תאונה? התייעצו עם עורך דין
תאונות דרכים קורות לא מעט בדרגות חומרה שונות, מתאונות קלות...
הטיפול המסור ביותר בכם ובמשפחה שלכם
עורך הדין של המשפחה שלכם מלווה אתכם ברגעים מאוד משבריים...
תשמישי קדושה לבתי כנסת- הידור, יופי ומסורת
בתי כנסת משמשים כמרכז רוחני וחברתי, עבור קהילות המתפללים. בהם...
תכנון טיול לאוסטריה
חבילות נופש בקיץ למשפחות
חבילות נופש למשפחות מציעות פתרון אידיאלי למי שמחפש חוויות נטולות...
אטופיק דרמטיטיס טיפול
אטופיק דרמטיטיס טיפול
אטופיק דרמטיטיס, הידוע בכינויו אקזמה, הוא מצב עור דלקתי כרוני...
כיצד מתמודדים עם דיסגרפיה?
ישנם ילדים אשר מתמודדים עם קשיים בכתיבה. קשיים מעין אלה...
תפקידו של עורך דין ליקויי בניה
בניה לקויה גורמת לנזק רב ולעגמת נפש רבתי. קודם כל,...
לימודי כדורגל בדרך מקצועית ומהנה
הילדים שלכם לא מפסיקים לדבר איתכם על כדורגל? ברור לכם...