Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לקנות עוקבים – איך עושים זאת ולמה?

לקנות עוקבים – איך עושים זאת ולמה?
מקור FREEPIK

קניית עוקבים היא פעולה פשוטה במיוחד, היא ניתנת לרכישה וירטואלית במחשב על ידי בחירת מספר כמות העוקבים הרצויה. לקנות עוקבים זה הטרנד החדש, המוכר והידוע בתחומים בהם ניתן לעשות כסף ורווחים טובים מחשבון האינסטגרם או חשבונות חברתיות אחרות. לקנות עוקבים זה להבין שאי אפשר באמת להשיג עוקבים רבים בטווח זמן סביר וזה בעיקר להיות חלק מהעולם הדיגיטלי ולהפוך אותו לפלטפורמה עסקית ורווחית. אם אתם חוששים לבצע רכישות באינטרנט, אין לכם מימה לדאוג חברת דיגיטל בוסט המציעה אפשרות לקנות עוקבים ואף שירותים נוספים מבטיחה לכם רכישה דיסקרטית ומאובטחת, יש מאחוריכם חברה אמינה שתוביל אתכם להצלחה באבטחה מקסימאלית. 

לקנות עוקבים – איך עושים זאת ולמה?
מקור FREEPIK

היא מתמחה במכירת חבילות לקידום רשתות חברתיות ועוד. אנשים שרוצים לקדם את עצמם, את החברה שלכם או כל דבר אחר מגיעים אליה כדי שתמנף את הרשתות החברתיות לפוטנציאל הגבוה ביותר. בכך הם הופכים עוקבים לכסף ומחשבונות רגילים אנשים מייצרים היסטריה ורעש תקשורתי. כולם רוצים להיות בפרונט ולהוביל בכמות הלייקים ולכן דיגיטל בוסט יודעת לספק לכם את מה שדרוש לכם על פי המטרות שתגדירו. לקנות עוקבים זה כבר חלק בלתי נפרד משיווק דיגיטלי ומי שטרם עשה זאת, כנראה לא נהנה מהעוקבים שלו, לא ברמת הרווחיות הכלכלית ולא ברמת המיצוב והמיתוג שכמות העוקבים יוצרת כלפי חוץ וחבל, כי זה אפשרי.

למה כולם בוחרים לקנות עוקבים?

מי שמבין את הפוטנציאל העסקי של אינסטגרם יישאל, למה לא? הרי אם אפשר להרוויח אז ברור שכדאי לקנות עוקבים. רכישה זו מייצרת נפח בחשבון שלכם, נפח שמציג אתכם כחשבון עם עוקבים רבים, מה חושבים על חשבון כזה? שהוא מעניין, שיש בו משהו שחשוב שנדע, שאם כולם עוקבים אחרי העמוד הזה גם אני צריך לעקוב (אפקט העדר) כלומר לא רק שיצרתם נפח של נראות איכותית, אלא גרמתם לעוד ועוד אנשים לעקוב אחריכם רק בגלל שיש לכם כל כך הרבה עוקבים, עוד לפני שהם יודעים מה יש לכם בחשבון. למי זה לא קרה? מי לא ראה אי פעם קבוצת פייסבוק או חשבון אינסטגרם שיש לו מלא עוקבים ואמר לעצמו גם אני צריך להיות שם אם יש שם כל כך הרבה עוקבים. זה קורה לכולם ולכן זה ברור למה כולם בוחרים לקנות עוקבים. 

בנוסף לכל הנפח זה יוצר מעורבות והופך את החשבון שלכם לפעיל, ככל שיש לכם יותר עוקבים כך הסיכוי שלכם לקבל תגובות ולייקים גדל, אם עדיין לא תצליחו להוביל בלייקים תוכלו לרכוש חבילת לייקים לאינסטגרם שתעשה לכם את העבודה בקלות בלי הרבה מחשבות. אין ספק שנתוני העוקבים והמעורבות הן מדד להצלחה וכשמדובר בעסק שרוצה להרוויח זה הפתרון הכי טוב שיש.

דיגיטל בוסט מספקת הוכחה חברתית 

הוכחה חברתית היא תופעה בתחום הפסיכולוגיה המשפיעה על דרכי ההתנהגות של אנשים. כלומר אם העולם הדיגיטלי הוכיח לכולנו שאינסטגרם זה החיים וככל שיש לנו שם יותר עוקבים זה יותר טוב אזי האנשים מחפשים הוכחה חברתית באינסטגרם. הם מנסים לחקות את הדמויות הציבוריות הגדולות והמוכרות שיש להם הרבה לייקים ועוקבים. הם רוצים להצליח כמוהם והרשתות החברתיות רק הגדילו את הרצון להוכחה חברתית ולמיתוג עצמי ועסקי, כך אנו רואים את הגולשים עושים אתגרים שאחרים עושים, מפרסמים תכנים שדומים לתכנים אחרים בחשבונות מלאים בעוקבים. דיגיטל בוסט מיודעת לרצון פסיכולוגי זה ובגלל שקשה לממש אותו לבד באופן עצמאי ואורגני היא מאפשרת לכם לרכוש חבילות שיספקו לכם את אותה הוכחה חברתית לקנות עוקבים או לייקים לאינטסגרם.

נשמח לתת לכם טיפים נוספים שיעזרו לכם להגדיל ולשמר את העוקבים שלכם לאחר שבחרתם לקנות עוקבים:

תוכן – ברור לכולם שאנשים אוהבים להסתכל על חיים של אחרים, בגלל זה הראליטי הפך לתופעה מבוקשת ומרתקת בתחום התקשורת. ככל שתספקו תוכן יותר אותנטי, כזה שמגיע מלב העסק או מלב המשפחה שלכם הוא יקבל יותר ויותר אהדה, צפיות, לייקים ושיתופים והרי זו המטרה.

תמונה/ סרטון-  לכל תוכן כדאי להצמיד סרטון או תמונה, הם מושכים את תשומת הלב וגורמים לגולש להיות ממוקדים בפוסט שלכם. יש לבצע בחירה טובה בבחירת התמונות או הסרטון ולתת ערך מוסף או הטבה כלשהי שתגרום לגולש לצפות בסרטון עד הסוף או להביט בתמונה שהצגתם ואף לגרום לכם לפעולה נוספת לאחר מכן בחשבון שלכם או פעולה אחרת שבחרתם שהם יעשו.

תארחו – אם העמוד שלכם מוביל תארחו אחרים, תראיינו אנשים מהתחום, תחקרו דברים שקשורים לתחום העניין שלכם זה גורם לעוד ועוד עוקבים וכך גם לאחר שבחרתם לקנות עוקבים תוכלו לשמר אותם לטווח זמן ארוך.

שיתופי פעולה – שיתופי פעולה תמיד היו מקור להצלחה, ניתן לשתף פעולה עם סלבים, משפיענים או מובילי דעה ולגרום לעוקבים שלהם להיחשף לדף שלכם, כך תקבלו יותר חשיפות. מומלץ ששיתוף הפעולה יהיה הדדי ושהמטרה שלו תהיה ברורה.

ניהול של חשבון אינסטגרם מחייב התמדה, העלאת תכנים בזמנים קבועים, סיפוק תוכן מקורי ומעניין ועוד. אל תדאגו רק לקנות עוקבים באינסטגרם תדאגו גם לשמר אותם ולתחזק אותם באופן קבוע. כל עוקב נחשב, אל תתנו לאף אחד להסיר מכם עוקב. תנו לאחרים חשיפה לחשבון האינסטגרם שלכם גם ברשתות אחרות כלומר שימו קישור לחשבון האינסטגרם שלכם גם בפייסבוק שלכם, גם ביוטיוב וגם בטיק טוק. כך תקבלו עוד ועוד עוקבים שירצו לקבל מכם כמה שיותר תכנים ומידע.

לייקים לאינסטגרם זה יוצא לנו מזה?

לקנות עוקבים, ברור לנו שקודם כל זה מספק אותנו ברמה של ההוכחה החברתית שהצגנו, גם אם קשה לנו להודות בזה זו האמת, כולנו רוצים להיות מובילים והכי טובים בתחומם. מלבד הוכחה חברתית לייקים לאינסטגרם גורמות לנו להבין שעשינו משהו טוב, ככל שנקבל יותר לייקים נבין שהעלנו תוכן מעניין ומקורי וזה כמובן ישמח אותנו. ואם התוצאה הזו יכולה להכניס לנו כמה שקלים לבנק ולפעמים כמה אלפי שקלים זה אפילו טוב יותר, אז לייקים לאינסטגרם משתלמים גם מבחינה כלכלית ויוצא לנו מזה לא רק נראות טובה, אלא גם פרנסה. 

המהפך לעולם הווירטואלי הפתיע את כולם, אף אחד לא ציפה להצלחה כזו מסחררת. מידיי שנה צצות רשתות חברתיות שונות ולכל אחת מהן יוצאת חבילה חדשה שמספקת את הצורך הקיים כדי להוביל בה. דיגיטל בוסט ידועה כמהפכנית וחדשנית, חברה שעומדת בין הראשונים בהצעות המשתלמות לצורך הצלחה בהן. היא תמיד עם היד על הדופק לקראת הרשת הבאה שעלולה להטריף את העולם הדיגיטלי כדי להיות מוכנה לתת ללקוחות שלה מענה גם בהן. לקנות עוקבים או לייקים לאינסטגרם זה כבר לא משנה מה הסיבה זה ברור שעליכם לפנות אליה כדי לקבל את מה שאתם צריכים.

אז אחרי שברור לנו איך רוכשים עוקבים ולמה כדאי לעשות זאת, נותר לכם להיכנס לאתר של דיגיטל בוסט לקנות עוקבים ולשמר אותם על ידי הוספת תוכן איכותי, תוכן שיספק לגולשים סקרנות ורגש, כזה שיעניק להם בדיוק את מה שהם מחפשים כאשר הם פותחים את אפליקציית האינסטגרם.

דיגיטל בוסט DigitalBoost

דוד סחרוב 3, ראשון לציון, 7570703

טלפון: 03-518-4300

digitalboost.co.il

בואו לקרוא מגוון כתבות מעניינות
כל מה שצריך לדעת לפני שעושים קעקוע ראשון
קעקועים הפכו להיות חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו. למעשה, כולנו...
טיפים שימושיים של עורך דין מומחה לנושא נהיגה בשכרות
יין ישמח לבב אנוש וכך גם בירה, וויסקי, וודקה ושאר...
בלי פאניקה, הנזילה בשליטה!
כל מה שקורה מעבר למה שרואות עינינו יש לו פוטנציאל...
למה לא כדאי לוותר על עיצוב הפנים של ביתכם?
רוב האנשים מרגישים נוח בביתם כפי שהם מעצבים אותו ויודעים...
מה חשוב לדעת על קניית פסנתר?
רכישת פסנתר היא החלטה משמעותית, בין אם אתם מתחילים ללמוד...
רישום עוסק מורשה
רישום עוסק מורשה
כל בעל עסק חייב לרשום את העסק ברשות המיסים: מס...
עורך דין מומלץ לגירושין המאם חליאל
מי שמתחיל תהליך של גירושין וסיום קשר זוגי ומשפחתי רוצה...
סובלים מהפרעות שינה? כנסו וגלו איך לשפר את איכות השינה שלכם כבר הלילה
בשיתוף ד"ר סאלח נזאל, מכון נשימה בריאה שינה איכותית חיונית לבריאות...
למה כדאי לחפות קירות דווקא באלומיניום?
חיפוי קירות חוץ מהווה דבר מאוד נפוץ בשנים האחרונות. החומרים...
איך אתם מוצאים את התרופות שמשפרות לכם את איכות החיים?
יש תרופות ותכשירים שלא מוותרים עליהם משום שהם התשובה הטובה...
כל הטיפים לבחירת חברת הובלות
אם אתם עוברים דירה בקרוב, חשוב מאוד שתדעו כי אחד...
זומנתם לחקירה לאחר תאונה? התייעצו עם עורך דין
תאונות דרכים קורות לא מעט בדרגות חומרה שונות, מתאונות קלות...
הטיפול המסור ביותר בכם ובמשפחה שלכם
עורך הדין של המשפחה שלכם מלווה אתכם ברגעים מאוד משבריים...
תשמישי קדושה לבתי כנסת- הידור, יופי ומסורת
בתי כנסת משמשים כמרכז רוחני וחברתי, עבור קהילות המתפללים. בהם...
תכנון טיול לאוסטריה
חבילות נופש בקיץ למשפחות
חבילות נופש למשפחות מציעות פתרון אידיאלי למי שמחפש חוויות נטולות...
אטופיק דרמטיטיס טיפול
אטופיק דרמטיטיס טיפול
אטופיק דרמטיטיס, הידוע בכינויו אקזמה, הוא מצב עור דלקתי כרוני...