Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לבחור עורך דין פלילי

לבחור עורך דין פלילי

אתם נזקקים לשירותיו של עורך דין פלילי בפעם הראשונה בחייכם. איש מחבריכם אינו מכיר עורך דין פלילי. אתם נכנסים לאינטרנט, מקלידים בחיפוש עורך דין פלילי בתל אביב והולכים לאיבוד בכמות אדירה של תוצאות. כיצד תבחרו מי יגן עליכם ויעמוד לצדכם אל מול המתקפה המאיימת על כל מישורי חייכם?

לבחור עורך דין פלילי

דבר ראשון והחשוב ביותר הוא לוודא שלעורך הדין יש מומחיות וניסיון במשפט הפלילי. הרי לא תיקחו עורך דין המתמחה במקרקעין או בדיני נזיקין או עורך דין שעושה "קצת מהכל" לייצג אתכם בהליך פלילי שעלול לשאת השלכות מרחיקות לכת על עתידכם. עוד חשוב לבדוק את הותק של עורך הדין בתחום הפלילי והאם טיפל במקרים דומים בעבר. דבר נוסף שכדאי לבדוק הוא מי במשרד צפוי לטפל בפועל בעניינך, האם עורך הדין אליו פנית באופן אישי, האם עורך דין אחר צעיר ולא מנוסה או שאולי בכלל מתמחה.

עוד חשוב לשים לב כאשר אתם בוחרים עורך דין פלילי שעורך הדין לא ממהר להבטיח לכם הבטחות להשיג תוצאה כזו או אחרת בתיק. עורך דין פלילי בקריות מקצועי, אחראי והגון יכול להבטיח אך ורק שיעשה כמיטב יכולתו וניסיונו אך לעולם לא יבטיח תוצאה מסוימת, כיוון שזו איננה בשליטתו. נוסף על כן, מומלץ לשים לב שעורך הדין לא מנסה לשדל אתכם לשכור את שירותיו בכל מני הצעות מפתות או בטענות על "קשרים אישיים" עם גורמים כאלה או אחרים במערכת.

בכל מקרה, לפני שתבחרו עורך דין פלילי שילווה אתכם בחקירה פלילית שנפתחה נגדכם או ייצג אתכם בהליך פלילי המתנהל נגדכם בבית המשפט חשוב מאוד לבחון את כל הנתונים בכובד ראש, לא להתפתות לשכר טרחה נמוך באופן מגוחך ורצוי לנסות להתייעץ ולקבל המלצות מאנשים המקורבים לתחום.

משרד עורכי דין פלילי גיא פלנטר נוסד בשנת 1999 ולו ניסיון עשיר ומוכח בטיפול בתיקים פליליים במגוון רחב של עבירות פליליות. המשרד יוצא דופן מבין משרדי עורכי הדין הפליליים בכך שעיקר עיסוקו בייצוג חשודים ונאשמים ללא עבר פלילי והמשרד נמנע כעקרון מלייצג ארגוני פשיעה ועבריינים "מקצועיים".

עורך דין לערעור פלילי

השאלה כיצד לבחור נכון עורך דין פלילי בחיפה איננה מתעוררת רק במקרים של חקירה פלילית או עם הגשת כתב אישום, אלא חשובה לא פחות גם כאשר ההליך הפלילי הסתיים וכעת עומד על הפרק הליך של ערעור פלילי. בין אם אתם רוצים לערער על פסק דין שניתן בעניינכם ובין אם התביעה הגישה ערעור ואתם המשיבים בערעור – חשוב ביותר לקבל יעוץ וייצוג משפטי בהליך הערעור. חשוב להבין כי הליך של ערעור מהווה חלון הזדמנויות לנסות ולשנות את הגזרה וייצוג על ידי עורך דין פלילי מקצועי עשוי לשפר באופן משמעותי את סיכויי הערעור. כמו כן, ערעור שמוגש ע"י התביעה עלול לחשוף אתכם להרעת מצבכם, בין אם בשאלת האחריות לאשמה ובין באפשרות להחמרה בעונש, ועל כן מומלץ מאוד להסתייע בעורך דין פלילי.

לפיכך, בין אם אתם מחפשים עורך דין פלילי בראשון לציון שייצג אתכם בהליך של ערעור פלילי, חשוב ביותר לנסות ולבחון את ניסיונו המקצועי של עורך הדין בהליכי ערעור, את מידת היסודיות שלו, יכולתו לאבחן בין עיקר לטפל וכן את כושר השכנוע שלו בכתב ובעל פה.

משרד עורכי דין גיא פלנטר מעניק ייצוג משפטי בהליכי ערעור פלילי בבתי המשפט המחוזיים בכל רחבי הארץ ובבית המשפט העליון. למשרד עו"ד גיא פלנטר ניסיון רב בהליכי ערעור פלילי, הן בערעורים על הכרעת הדין (אשם לא אשם) והן בערעורים על גזר הדין (שאלת העונש). התקשרו עכשיו 03-744-7448.

בואו לקרוא מגוון כתבות מעניינות
הטיפול המסור ביותר בכם ובמשפחה שלכם
עורך הדין של המשפחה שלכם מלווה אתכם ברגעים מאוד משבריים...
תשמישי קדושה לבתי כנסת- הידור, יופי ומסורת
בתי כנסת משמשים כמרכז רוחני וחברתי, עבור קהילות המתפללים. בהם...
תכנון טיול לאוסטריה
חבילות נופש בקיץ למשפחות
חבילות נופש למשפחות מציעות פתרון אידיאלי למי שמחפש חוויות נטולות...
אטופיק דרמטיטיס טיפול
אטופיק דרמטיטיס טיפול
אטופיק דרמטיטיס, הידוע בכינויו אקזמה, הוא מצב עור דלקתי כרוני...
כיצד מתמודדים עם דיסגרפיה?
ישנם ילדים אשר מתמודדים עם קשיים בכתיבה. קשיים מעין אלה...
תפקידו של עורך דין ליקויי בניה
בניה לקויה גורמת לנזק רב ולעגמת נפש רבתי. קודם כל,...
לימודי כדורגל בדרך מקצועית ומהנה
הילדים שלכם לא מפסיקים לדבר איתכם על כדורגל? ברור לכם...
­­­חול לחתולים- כל מה שכדאי לדעת
חתול הוא אחד מחיות הבית הוותיקות והאהובות על בני האדם....
צרכים שונים של גופי חימום
המציאות של היום והתפתחות הטכנולוגיה מאפשרות איכות חיים גבוהה לרוב...
רוצים ליהנות מאטרקציות בצפון בחורף? הנה כל מה שחשוב לדעת
מי לא אוהב לטייל? טיולים הם אחד הדברים הכי מהנים...
מחפשים שירותי AI לעסק? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת!
עולם הבינה המלאכותית הולך וצובר תאוצה בלתי פוסקת בשנים האחרונות,...
הרמת חומרים ומטענים כבדים בצורה אנכית ואופקית
מנוף הרמה הוא ציוד חיוני בתעשיות הבנייה, הייצור והלוגיסטיקה, המיועד...
ליישר את הסביבה הפיזית עם זהות המותג וערכיו
עיצוב חללים מסחריים כרוך בגישה מיוחדת המשלבת פונקציונליות עם אסתטיקה...
הפיתוח וההתחדשות של אזורים עירוניים
עו"ד התחדשות עירונית ממלא תפקיד מכריע בנוף המשפטי המורכב סביב...
תחומים משפטיים הנוגעים ליחסי משפחה
עורך דין לדיני משפחה מתמחה בתחומים הנוגעים ליחסי משפחה, ומציע...
מחפשים דירה דיסקרטית? מה עומד מאחורי הטרנד החושני הזה?
אתם יכולים לעבור ליד דירה דיסקרטית כל יום מבלי לחשוד...