Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

כרטיס נטען – האם זה כדאי לנו ?

כרטיס נטען – האם זה כדאי לנו ?
מקור FREEPIK

הרבה אנשים לא יודעים זאת, אך כרטיס נטען יכול לתת לכם המון יתרונות אם תשתמשו בו בתור דרך תשלום עיקרית. מעוניינים להבין עוד על היתרונות הללו? במאמר זה נסביר מה הוא כרטיס נטען, איך משתמשים בו, ולמה הוא עדיף על פני הפתרונות שקיימים בחוץ? 

כרטיס נטען – האם זה כדאי לנו ?
מקור FREEPIK

אז מה זה בעצם כרטיס נטען?

כרטיס נטען הוא כרטיס מגנטי, שאפשר להשתמש בו במקום כל כרטיס אחר. ממלאים אותו בכספים פעם אחת באחת מתחנות הטעינה הרבות שקיימות עבורו, ואפשר להשתמש כרגיל. את ההפקדה מבצעים במזומן, אשראי, או כל דרך אחרת. לפעמים גם יש אפשרות להשתמש באפליקציה. ההבדל העיקרי בין כרטיס נטען לכרטיס אשראי שמקבלים מהבנק הוא – הדרך שבה הכספים הגיעו לכרטיס. 

איך זה עובד?

אז איך זה עובד? כפי שרשום מעל השלב הראשון הוא להפקיד כספים. לרוב, מהירות ההפקדה תהיה מידית. במידה והיא אינה כך, מומלץ לבדוק שהכל תקין ושהכספים יגיעו אליכם בהקדם. לעיתים תהליך זה עשוי לקחת כמה שעות, אך לא יותר מכך. במידה ועברו כמה שעות ועדיין אין לכם אפשרות להשתמש בכספים שלכם, אנחנו ממליצים לבדוק מה קורה שם. 

איפה משתמשים בכרטיס? 

אפשר להשתמש בכרטיס נטען כמעט בכל דרך בה אתם רגילים להשתמש. כרטיסים נטענים מסוימים מאפשרים יותר פעולות, וחלקם פחות. בין הפעולות הנוספות שתוכלו לבצע – המרות מט"ח בתוך הכרטיס, העברת כספים דרך אפליקציה, ועוד. מומלץ לוודא תרם רכישה של כרטיס נטען, אילו שימושים מעניינים אותם, ושהם אפשריים באמצעות הכרטיס שבחרתם.

שימוש לרכישות בחנויות – השימוש הנפוץ ביותר בכרטיס נטען הוא שימוש בחנויות. ממש כפי שהייתם עושים עם כל כרטיס אחר, תוכלו להשתמש בכרטיס נטען כדי לקנות קניות סופר השכונתי, בגדים בקניון, או כל דבר אחר. שימו לב, במידה ועל הכרטיס הנטען קיים לוגו של אחת מחברות האשראי הגדולות, משמעות הדבר היא שאתם יכולים להשתמש בכרטיס בכל בית עסק אשר מכבד את אותה חברת אשראי.

משיכת כספים בכספומט  – שימוש נפוץ נוסף לכרטיס נטען. אתם יכולים להפקיד כספים בקלות לכרטיס הנטען ולמשוך בעת הצורך, כמה שתרצו. אין סיבה להסתובב עם סכומי מזומן גדולים בכיס. במידה ואתם נמצאים בחו"ל תוכלו למשוך כספים מהכספומט גם כן. אך שימו לב לעלויות של המרת המטח. במידה והפקדתם שקלים לכרטיס ככל הנראה תחויבו בעמלת מט"ח עבור השירות.

מה אי אפשר לעשות עם כרטיס נטען?

אי אפשר להיכנס למינוס עם כרטיס נטען. זהו אחד היתרונות המשמעותיים לכרטיס הנטען. כיוון וכך, אתם תוכלו לעקוב אחר  הוצאותיכם באופן כזה שמאפשר שליטה מוחלטת בהוצאות. אתם מוציאים רק את הסכום שהגדרתם לעצמכם מראש.  

עוד דבר שלא תוכלו לעשות עם כרטיס נטען זה לשלם בתשלומים. אי אפשר לשלם עם כרטיס נטען בתשלומים כיוון ואף אחד לא יכול להבטיח לחברות שיהיה כסף בכרטיס חודש הבא. ולכן מראש, עסקאות כאלה לא אפשריות.

האם כרטיס נטען זה מתאים לכל אחד? 

השאלה הנכונה היא – האם כל אחד צריך סיוע בניהול ההוצאות שלו? התשובה היא כן, ולכן כל אחד יכול להיעזר בכרטיס נטען. האפשרות לדעת בדיוק כמה כסף הוצאתם בכל רגע נתון היא אפשרות שלא כל כלי מאפשר לכם. אפילו בכרטיס אשראי רגיל רואים את הפעולות שבוצעו רק לאחר מספר ימים. 

יתרון נוסף לכרטיס נטען זו האפשרות לשירות חוץ בנקאי. כרטיסים רבים מהווים תחליף למערכת הבנקאית ויכולים לסייע לכל אחד שמצבו הבנקאי מעורער. 

מה עוד חשוב לדעת?

כרטיס נטען הוא פתרון מאוד נוח לכולם. למרבית הכרטיסים אפליקציה לנייד שמאפשרת מעקב נוח אחרי הכספים שלנו. בנוסף בכרטיסים החדשים אפשר להעביר כספים מכרטיס לכרטיס – פתרון שימושי מאוד.

עוד שימוש שקיים לכרטיסים החדישים היא המרת מט"ח ממש בתור האפליקציה. אין צורך לגשת יותר לחלפן המקומי, אפשר לבצע המרות כספים בתוך האפליקציה בקלות ובשערים נוחים.

לסיכום, כרטיס נטען הוא כרטיס שמתאים לכולם. מאפשר נוחות רבה בהתנהלות הכלכלית שלנו ומגן עלינו מפני כניסה למינוס. עשו סקר שור וגלו את הכרטיס האידאלי בעבורכם. 

בואו לקרוא מגוון כתבות מעניינות
כל מה שצריך לדעת לפני שעושים קעקוע ראשון
קעקועים הפכו להיות חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו. למעשה, כולנו...
טיפים שימושיים של עורך דין מומחה לנושא נהיגה בשכרות
יין ישמח לבב אנוש וכך גם בירה, וויסקי, וודקה ושאר...
בלי פאניקה, הנזילה בשליטה!
כל מה שקורה מעבר למה שרואות עינינו יש לו פוטנציאל...
למה לא כדאי לוותר על עיצוב הפנים של ביתכם?
רוב האנשים מרגישים נוח בביתם כפי שהם מעצבים אותו ויודעים...
מה חשוב לדעת על קניית פסנתר?
רכישת פסנתר היא החלטה משמעותית, בין אם אתם מתחילים ללמוד...
רישום עוסק מורשה
רישום עוסק מורשה
כל בעל עסק חייב לרשום את העסק ברשות המיסים: מס...
עורך דין מומלץ לגירושין המאם חליאל
מי שמתחיל תהליך של גירושין וסיום קשר זוגי ומשפחתי רוצה...
סובלים מהפרעות שינה? כנסו וגלו איך לשפר את איכות השינה שלכם כבר הלילה
בשיתוף ד"ר סאלח נזאל, מכון נשימה בריאה שינה איכותית חיונית לבריאות...
למה כדאי לחפות קירות דווקא באלומיניום?
חיפוי קירות חוץ מהווה דבר מאוד נפוץ בשנים האחרונות. החומרים...
איך אתם מוצאים את התרופות שמשפרות לכם את איכות החיים?
יש תרופות ותכשירים שלא מוותרים עליהם משום שהם התשובה הטובה...
כל הטיפים לבחירת חברת הובלות
אם אתם עוברים דירה בקרוב, חשוב מאוד שתדעו כי אחד...
זומנתם לחקירה לאחר תאונה? התייעצו עם עורך דין
תאונות דרכים קורות לא מעט בדרגות חומרה שונות, מתאונות קלות...
הטיפול המסור ביותר בכם ובמשפחה שלכם
עורך הדין של המשפחה שלכם מלווה אתכם ברגעים מאוד משבריים...
תשמישי קדושה לבתי כנסת- הידור, יופי ומסורת
בתי כנסת משמשים כמרכז רוחני וחברתי, עבור קהילות המתפללים. בהם...
תכנון טיול לאוסטריה
חבילות נופש בקיץ למשפחות
חבילות נופש למשפחות מציעות פתרון אידיאלי למי שמחפש חוויות נטולות...
אטופיק דרמטיטיס טיפול
אטופיק דרמטיטיס טיפול
אטופיק דרמטיטיס, הידוע בכינויו אקזמה, הוא מצב עור דלקתי כרוני...