Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

חוששים מבגידה? מה עושים?

חוששים מבגידה? מה עושים?
צילום pixabay

אחוז הגירושין בישראל, נכון ל-2018, עומד על מעל לחמישים אחוז, כאשר המשמעות לכך בפועל היא שאחד מתוך שני זוגות בישראל מתגרש. הסיבות לגירושין הן רבות. לעיתים חוסר התאמה, לעיתים בעיות כלכליות או אישיות, ההופכות את הזוגיות למורכבת עוד יותר ולעיתים בגידות הן אלו שמובילות לגירושין. בעידן של היום, בעידן האינטרנט, הרשתות החברתיות, אתרי ההיכרויות הרבים, ובאופן כללי, החשיפה לכל כך הרבה אפשרויות והנגישות הרבה להן, נדמה לא אחת כי הפיתוי גדול הרבה יותר מבעבר וכך גם הסיכוי לבגידה. חוקר פרטי בצפון, במקרים כאלה, יכול להיות הכתובת המתאימה לכל אלה, החושדים בבני או בבנות זוגם כי אלה בוגדים בהם מאחורי גבם.

חוששים מבגידה? מה עושים?
צילום pixabay

כשהפיתויים הם רבים

אתגרים בזוגיות הם עניין שבשגרה. גם זוגות אוהבים, שנמצאים שנים רבות יחד, מוצאים עצמם מתמודדים עם לא מעט מורכבויות ואתגרים שונים לאורך השנים, כשהסוד הוא לדעת כיצד מתגברים עליהם ומוצאים את הטוב שבחיים המשותפים. יחד עם זאת, ישנם כאלה המוצאים עצמם, ומכל סיבה שהיא, בוחרים בפיתוי. בוחרים בבגידה בבן או בבת הזוג ובכך מסכנים, במודע, את המוסד הכול כך חשוב הזה. את מוסד הנישואין.

במקרים של חשש מכך או חשדות שעולים וצצים, חשוב לדעת שישנה כתובת שניתן לפנות אליה כדי לבחון האם ועד כמה הם אכן מבוססים. במקום להישאר באפלה, במקום להעלות השערות שייתכן ואינן כלל מבוססות (או להיפך), ניתן לפנות לחוקר פרטי, המבצע מעקב אחר בן או בת הזוג החשודים בבגידה ונעזר באמצעים שונים על מנת לבדוק האם אכן הדבר הוא כך.

עבודתו של החוקר הפרטי נעשית בדיסקרטיות מלאה. הסביבה כלל איננה יודעת כי אותו אדם, פועל מטעם אדם אחר ומבצע מעקב אחר אדם שלישי, שייתכן ובוגד בבן או בבת הזוג שלו. העבודה עצמה נעשית תחת הסוואה מלאה והיא יכולה להתבצע לאורך כל שעות היממה ולעיתים אך 24 שעות רצופות. החוקר הפרטי נעזר באמצעים טכנולוגיים שונים המסייעים לו לבצע את המעקב ולאסוף נתונים ממשיים שיכולים להעיד שאכן מדובר בבגידה. הוא יכול לצלם ובכך לתעד את הבוגד ואת מפגשיו השונים, הוא יכול להאזין לשיחות ואף לבצע מעקב פיזי, באמצעות רכבו או ברגל, אחר החשוד או החשודה.

כן או לא?

למתלבטים האם אכן כדאי ונכון לפנות לשירותיו של חוקר פרטי בצפון, מומלץ לבחון מספר נקודות לפני הפנייה. הראשונה היא האם יש ספק שמדובר בבגידה או שמא זוהי התנהלות אחרת. במידה ואכן עולה ספק ולא ברורה התנהגותו של בן הזוג או התנהגותה של בת הזוג, חוקר פרטי יוכל לתת את התשובות המלאות ולהסיר את אותו ספק לא רצוי.

כיום, חוקרים פרטיים מבצעים מעקבים במצבים רבים מאד, ולא רק במקרים של חשש מבגידה, והסיוע בהם הפך למקובל מאד בשנים האחרונות. רמת התחכום עולה, הפיתויים רבים, האמצעים להסתיר את הבגידה הם מגוונים ופעמים רבות בני הזוג, ואף לאחר לא מעט שנים, כלל לא מודעים לבגידה. הפרת האמונים הזו, הפגיעה בבן או בבת הזוג ובקשר המשותף שלהם, בהחלט מצדיקים נקיטת פעולה, שיכולה להתחיל בפנייה לחוקר הפרטי ולביצוע מעקב על מנת לבדוק האם אכן זהו מקרה של בגידה או אולי חששות שכלל אינם מבוססים.

כיצד למצוא את החוקר המתאים

בעת הפנייה לחוקר פרטי, חשוב לבדוק מולו מהי הכשרתו בתחום, מהו ניסיונו וגם כיצד בפועל מתבצעת החקירה. חשוב למסור לו את כל הנתונים והפרטים העיקריים הרלוונטיים לכך ולאפשר לו לבצע את עבודתו ללא כל הפרעה. מדובר בתקופה לא פשוטה, תקופה רגישה ועמוסה מאד. בעזרת גורם מקצועי, המכיר היטב את התחום, יודע כיצד להתנהל בו כהלכה וגם להכיל את הקושי והמורכבות הרבה שמביאה איתה העבודה, אפשר למצוא את התשובות לשאלה החשובה, האם אכן מדובר בבגידה. חוקר פרטי מנוסה יפעל בדיסקרטיות רבה ובזהירות יתרה.

בואו לקרוא מגוון כתבות מעניינות
טיפים שימושיים של עורך דין מומחה לנושא נהיגה בשכרות
יין ישמח לבב אנוש וכך גם בירה, וויסקי, וודקה ושאר...
בלי פאניקה, הנזילה בשליטה!
כל מה שקורה מעבר למה שרואות עינינו יש לו פוטנציאל...
למה לא כדאי לוותר על עיצוב הפנים של ביתכם?
רוב האנשים מרגישים נוח בביתם כפי שהם מעצבים אותו ויודעים...
מה חשוב לדעת על קניית פסנתר?
רכישת פסנתר היא החלטה משמעותית, בין אם אתם מתחילים ללמוד...
רישום עוסק מורשה
רישום עוסק מורשה
כל בעל עסק חייב לרשום את העסק ברשות המיסים: מס...
עורך דין מומלץ לגירושין המאם חליאל
מי שמתחיל תהליך של גירושין וסיום קשר זוגי ומשפחתי רוצה...
סובלים מהפרעות שינה? כנסו וגלו איך לשפר את איכות השינה שלכם כבר הלילה
בשיתוף ד"ר סאלח נזאל, מכון נשימה בריאה שינה איכותית חיונית לבריאות...
למה כדאי לחפות קירות דווקא באלומיניום?
חיפוי קירות חוץ מהווה דבר מאוד נפוץ בשנים האחרונות. החומרים...
איך אתם מוצאים את התרופות שמשפרות לכם את איכות החיים?
יש תרופות ותכשירים שלא מוותרים עליהם משום שהם התשובה הטובה...
כל הטיפים לבחירת חברת הובלות
אם אתם עוברים דירה בקרוב, חשוב מאוד שתדעו כי אחד...
זומנתם לחקירה לאחר תאונה? התייעצו עם עורך דין
תאונות דרכים קורות לא מעט בדרגות חומרה שונות, מתאונות קלות...
הטיפול המסור ביותר בכם ובמשפחה שלכם
עורך הדין של המשפחה שלכם מלווה אתכם ברגעים מאוד משבריים...
תשמישי קדושה לבתי כנסת- הידור, יופי ומסורת
בתי כנסת משמשים כמרכז רוחני וחברתי, עבור קהילות המתפללים. בהם...
תכנון טיול לאוסטריה
חבילות נופש בקיץ למשפחות
חבילות נופש למשפחות מציעות פתרון אידיאלי למי שמחפש חוויות נטולות...
אטופיק דרמטיטיס טיפול
אטופיק דרמטיטיס טיפול
אטופיק דרמטיטיס, הידוע בכינויו אקזמה, הוא מצב עור דלקתי כרוני...
כיצד מתמודדים עם דיסגרפיה?
ישנם ילדים אשר מתמודדים עם קשיים בכתיבה. קשיים מעין אלה...