Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

חופשה גלילית מפנקת באווירה אחרת – צימרים בצפת

חופשה גלילית מפנקת באווירה אחרת – צימרים בצפת
שלווה בצפת העתיקה

אזור הצפון בכלל והגליל העליון והמערבי בפרט הם מהאזורים היפים והפסטוראליים ביותר שניתן למצוא בישראל, ולכן גם אחד האזורים ה"חמים" (לא מבחינת מזג אוויר…) והמבוקשים ביותר בעולם התיירות הישראלי. בפרט צימרים בצפון נחשבים לאחת מצורות האירוח הפופולאריות ביותר בארץ מזה עשרות שנים, ובמהלך שנת הקורונה רק זכו לדחיפה ועלייה נוספת בביקוש. אחת הנקודות היפות, הנעימות והמעניינות ביותר מבחינת אירוח לחופשה בצימר בצפון היא צימרים בצפת על שלל העניין ואפשרויות האירוח שהיא מציעה. מדוע כדאי לשקול טוב לערוך את החופשה הבאה שלכם דווקא בצימר בצפת, מהן אפשרויות האירוח בעיר הגלילית ומה ניתן לצפות לראות, לחוות ולעשות באזור?

קשתות, צפת העתיקה

מזג אוויר מושלם, נופים מרהיבים ואווירה גלילית קסומה וקדושה – חופשה בצפת

אז למה דווקא צפת? ובכן, לא חסרות סיבות – צפת היא אחת הערים המיוחדות ביותר בארץ. היא שוכנת בגובה רב מעל פני הים ובסמוך להר מירון המרשים, סביבה ניתן למצוא טבע גלילי ירוק ומרהיב ולא מעט אתרים היסטוריים מרתקים, בפרט אתרים יהודיים חשובים. בעיר עצמה האווירה היא מיוחדת במינה – ברובע האמנים שבצפת ניתן למצוא שלל גלריות ומוקדי עניין אומנותיים למיניהם, העיר העתיקה מציעה פיסת היסטוריה גלילית מרתקת ומשומרת היטב וגם מבחינת אטרקציות בצפת ומקומות בילוי לא חסר, הן בעיר עצמה והן במרחק נסיעה קצרה, למשל לראש פינה הקרובה או לערים של הגליל המערבי (כרמיאל, נהרייה, מעלות – תרשיחא וכד'), אם אתם מחפשים הפוגה קיצית בצורת צימרים בצפון עם בריכה, בצפת תוכלו למצוא שלל אפשרויות שרק יעשירו את החופשה העירונית שלכם גם באווירה של קיץ. 

בפרט, מהווה צפת את היעד האולטימטיבי לחופשה פסטוראלית ורגועה בצימר או וילה לאירוח, מה שיכול להתאים גם עבור חופשה זוגית רומנטית וגם עבור חופשה משפחתית, או כל הרכב אפשרי אחר. השילוב בין הפסטורליה, השקט הגלילי והנופים הקסומים והמרגיעים לבין העניין ההיסטורי, התרבותי והאומנותי שבסביבת צפת הופכים אותה ליעד מבוקש ומתבקש מאליו עבור אינספור ישראלים, כמו גם לא מעט תיירים ממגוון מדינות ברחבי העולם. ועדיין לא הזכרנו את שכונת נוף כנרת של צפת, ממנה נשקף נוף פנוראמי מרהיב של הכנרת וסביבתה. אם היו חסרות לכם סיבות לבקר במקום…

שלווה בצפת העתיקה

סוויטות יוקרה לזוגות בצפת העתיקה, מלונות בטיק בצפת ועוד – אפשרויות אירוח 

מהן אפשרויות האירוח העיקריות והמעניינות הזמינות בעיר גלילית מרתקת כמו צפת? ובכן, בגדול התשובה היא כי קיימים סוגים רבים ושונים של מקומות אירוח בצפת וסביבתה, כך שכל מה שצריך זה למצוא את מה שהכי מתאים עבורכם ולבחור.

עבור זוגות המגיעים לחופשה רומנטית ואקסקלוסיבית, ניתן למצוא סוויטות יוקרה לזוגות בצפת העתיקה והמיוחדת במינה, כמו גם דירות נופש בצפת המותאמות במיוחד לזוגות. עבור מי שמעוניין להתארח במקום אקסקלוסיבי, נעים ומפנק במיוחד, פועלים כיום מספר מלונות בוטיק בצפת בהם ניתן לשהות להעביר חופשה בסביבה מסוגננת, מפנקת, נוחה ונעימה. משפחות וקבוצות של משפחות או חברים המגיעות לנופש בעיר הגלילי יכולות ליהנות ממגוון וילות נופש בצפת (וילות גדולות ומאובזרות המארחות משפחות גדלות או כמה משפחות יחד, ומכילות את כל האטרקציות האפשריות על מנת שהאירוח יהיה מושלם…). כמובן שניתן למצוא גם לא מעט דירות נופש בצפת מסוגים שונים, אשר יתאימו לכל הצרכים וגם למי שמעניין רק במקום נעים ונוח לישון בו, ולצאת לטיולים בצפון במהלך ימי החופשה עצמם.

חופשה בצפת לשומרי שבת

צפת היא כאמור עיר יהודית עתיקה אשר ניחנת בחיבור עמוק ומיוחד לדת ולתרבות היהודית, וככזו ניתן גם למצוא בה תשתית ענפה של אירוח המיועד עבור יהודים מסורתיים, דתיים או חרדים, כמו גם עבור נוצרים ואנשים מדתות אחרות.

קל ופשוט יחסית לתכנן חופשה בצפת לשומרי שבת – מגוון הצימרים ומקומות האירוח אשר ערוכים במיוחד על מנת לארח שומרי שבת ובעלי זיקה לדת, הופכים את השהייה בעיר לקלה , פשוטה, נוחה וזולה יותר ממה שניתן למצוא במקומות רבים אחרים. בצימרים ווילות אלו תמצאו כמובן את כל מה שצריך על מנת לנפוש במהלך השבת בנוחות מרבית, וצפת היא כאמור מהמקומות הטובים והמתבקשים ביותר להעביר בה שבת נעימה, רגעה ואף כזו בעלת אווירת קדושה של ממש…

בית האמנים צפת

מה יש לראות, לעשות לחוות בסביבת צפת?

בין אם אתם מתארחים בצימר עם בריכה בצפת, בסוויטות יוקרה לזוגות בצפת העתיקה או "סתם" בדירת נופש רגילה בעיר – מה יש לראות, לעשות ולחוות בקרבת מקום?

ובכן, כבר הזכרנו את רובע האומנים המעניין והאסתטי של צפת, בו ניתן ליהנות לא רק מאומנים רבים ויצירותיהם אלא גם מאווירה תרבותית תוססת אשר הופכת מורגשת במיוחד לאור הניגוד בין חיי האומנות והתרבות של העיר לבין הסביבה הטבעית הפסטוראלית והשקטה כל כך בה שוכנת צפת.

וזה מביא אותנו לטבע המרהיב של אזור זה – בקרבת צפת ניתן למצוא אינספור מסלולי טיולים מכל הסוגים ודרגות הקושי השונות, כולל מסלולים שונים בהר מירון וסביבתו וכמובן אינספור נקודות תצפית מרהיבות על חלקים שונים של צפון ישראל.

במידה ואתם בעלי זיקה מסוימת לדת (כלומר, מתעניינים בדת וההיסטוריה היהודית, גם אם לא שומרי מצוות בעצמכם) יש המון עניין בצפת וסביבתה, ובפרט בקברי הצדיקים המפורסמים שבסביבת העיר. במידה ומגיעים למקום בימים "רגילים" ולא בל"ג בעומר או בתאריכים מרכזיים נוספים, מרתק לבקר בקברים הללו ולראות את הנקודות היפות בהן הם שוכנים. זהו כמובן לא מוקד העניין היחידי הקשור לדת ולהיסטוריה היהודית, והמתעניינים בכיוונים אלו לא יתקשו למצוא חומר בנושא.

מלבד לאומנות, ההיסטוריה והתרבות היהודית של העיר, הטבע המרהיב שסביבה ומוקדי עניין משמעותיים נוספים בקרבת מקום (לדוגמה – ראש פינה, סביבת הכנרת וכד'), ניתן ואף מומלץ פשוט לצאת לחופשה רגועה ופסטוראלית בצפת, כזו במהלכה נוכל ליהנות שעות רבות מהשקט הגלילי הקסום ומזג האוויר הנעים במיוחד בקיץ ובעונות המעבר. ללא ספק אחד ממקומות הנופש הפסטוראליים והאטרקטיביים ביותר הזמינים עבורנו בישראל כיום.

בואו לקרוא מגוון כתבות מעניינות
כל מה שצריך לדעת לפני שעושים קעקוע ראשון
קעקועים הפכו להיות חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו. למעשה, כולנו...
טיפים שימושיים של עורך דין מומחה לנושא נהיגה בשכרות
יין ישמח לבב אנוש וכך גם בירה, וויסקי, וודקה ושאר...
בלי פאניקה, הנזילה בשליטה!
כל מה שקורה מעבר למה שרואות עינינו יש לו פוטנציאל...
למה לא כדאי לוותר על עיצוב הפנים של ביתכם?
רוב האנשים מרגישים נוח בביתם כפי שהם מעצבים אותו ויודעים...
מה חשוב לדעת על קניית פסנתר?
רכישת פסנתר היא החלטה משמעותית, בין אם אתם מתחילים ללמוד...
רישום עוסק מורשה
רישום עוסק מורשה
כל בעל עסק חייב לרשום את העסק ברשות המיסים: מס...
עורך דין מומלץ לגירושין המאם חליאל
מי שמתחיל תהליך של גירושין וסיום קשר זוגי ומשפחתי רוצה...
סובלים מהפרעות שינה? כנסו וגלו איך לשפר את איכות השינה שלכם כבר הלילה
בשיתוף ד"ר סאלח נזאל, מכון נשימה בריאה שינה איכותית חיונית לבריאות...
למה כדאי לחפות קירות דווקא באלומיניום?
חיפוי קירות חוץ מהווה דבר מאוד נפוץ בשנים האחרונות. החומרים...
איך אתם מוצאים את התרופות שמשפרות לכם את איכות החיים?
יש תרופות ותכשירים שלא מוותרים עליהם משום שהם התשובה הטובה...
כל הטיפים לבחירת חברת הובלות
אם אתם עוברים דירה בקרוב, חשוב מאוד שתדעו כי אחד...
זומנתם לחקירה לאחר תאונה? התייעצו עם עורך דין
תאונות דרכים קורות לא מעט בדרגות חומרה שונות, מתאונות קלות...
הטיפול המסור ביותר בכם ובמשפחה שלכם
עורך הדין של המשפחה שלכם מלווה אתכם ברגעים מאוד משבריים...
תשמישי קדושה לבתי כנסת- הידור, יופי ומסורת
בתי כנסת משמשים כמרכז רוחני וחברתי, עבור קהילות המתפללים. בהם...
תכנון טיול לאוסטריה
חבילות נופש בקיץ למשפחות
חבילות נופש למשפחות מציעות פתרון אידיאלי למי שמחפש חוויות נטולות...
אטופיק דרמטיטיס טיפול
אטופיק דרמטיטיס טיפול
אטופיק דרמטיטיס, הידוע בכינויו אקזמה, הוא מצב עור דלקתי כרוני...