Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

המלצות לבחירת מחולל חמצן ביתי

המלצות לבחירת מחולל חמצן ביתי
קרדיט תמונה: depositphotos

אנשים רבים זקוקים לאספקה של חמצן רפואי, כיום הודות לטכנולוגיה מתקדמת יש מחוללי חמצן מתקדמים המסוגלים לספק חמצן רפואי בריכוזים גבוהים ועד ספיקה של 10 ליטרים, מחוללי החמצן מופעלים באמצעות חשמל, בעת הפעלתו המחולל מפלטר מהאויר את החמצן ומספק אותו למטופל בריכוזים גבוהים על פי התקנים הנדרשים.

קיימות סיבות רבות לכך שבדם מתרחשת רמת חמצן נמוכה. פציעות שונות שמובילות לתפקוד ריאתי לקוי, מחלות ריאה חסימתיות, מחלות לב, יתר לחץ דם ריאתי, פיברוזיס בריאה ועוד. בעיות אלו מתבטאות בקושי חמור לנשום באופן עצמאי ובכך מקשות על איכות החיים של הסובלים וגם על משפחותיהם.

המלצות לבחירת מחולל חמצן ביתי
קרדיט תמונה: depositphotos

שיפור משמעותי באיכות החיים

מחולל החמצן הפך למוצר רפואי חיוני כבר בשנות התשעים וכיום ניתן למצוא מגוון סוגים, כאשר חלק מהמחוללים הינם ניידים וחלקם נייחים. הראשונים מטבע הדברים, היו הנייחים והקבועים. המטופלים נדרשו להגיע בעצמם (או בתמיכה) אל המכשיר ולהתחבר אליו לטובת קבלת חמצן סדירה בבית. בהמשך הופיעו מחוללי חמצן חדשניים וניידים, שלא זקוקים לחיבור חשמלי (פועלים על ידי סוללות נטענות זמן שימוש של מספר שעות רב) או תלות במקום מסוים והמטופל יכול לקחת אותם ממקום למקום. עם הזמן הלכו המחוללים הניידים והפכו לקומפקטיים וקלים יותר לנשיאה וניתן להעלות אותם לטיסות, המחוללים הניידים מתלווים אליכם לכל מקום, פארק, חוף הים, מסעדה וכל מקום שתרצו.

כך תבחרו מחולל חמצן מתאים:

בשנים האחרונות חל שיפור משמעותי באיכות חייהם של אנשים הסובלים ממחלות ריאה וזקוקים לחמצן במידה מספקת. הם כבר אינם נאלצים לקבל אספקה דרך בלוני חמצן נייחים ויכולים לשמור על התנועה החופשית וניהול אורח חיים נורמטיבי בזכות המכשירים הניידים. חשוב להדגיש, כי מחולל חמצן משתמש באוויר הקיים בחדר ואיננו בורא "יש מאין". באמצעות מערכת סינון ייחודית, מבודד המחולל את החמצן הטהור והנקי משלל מזהמים פוטנציאליים ומעניק אותו למטופל באמצעות מסכה/משקפי חמצן/קנולה, את המחולל ניתן לחבר לביפאפ/סיפאפ ומכשירי הנשמה נוספים.

לכן חשוב לבחור במחולל שמסוגל להפיק את ריכוז החמצן הדרוש כפי שקבע הרופא, במכשיר איכותי ואמין שמסוגל לפלטר את האוויר באופן הדרוש מבלי לפגוע בבריאותו של המטופל ולסכן אותו וגם להשתמש במכשיר שהרגלי הניידות איתו, משפרים את השגרה האישית ואינם פוגעים בה. חשוב שהמכשיר יאפשר למטופל לבצע נסיעות שגרתיות ברכב ובתחבורה ציבורית, יוכל להעלות את מחולל החמצן שלו לטיסות ולהשתמש בו בחופשיות בכל מקום וזמן מחוץ לבית.

זכרו: השימוש במחוללי חמצן מותנה בהמלצה/ קביעה רפואית בלבד. רק הרופא המטפל יוכל להעניק אבחנה מדויקת למצב הרפואי ולקבוע את המינון. לעתים הוא גם ינקוב בסוג המחולל הדרוש.

התאמת המכשיר לדרישות הרפואיות והאישיות של המטופל

קיימים בשוק מספר רב של מחוללים, חלקם נחשבים לוותיקים ואמינים וחלקם עברו שיפורים ופיתוחים נוספים, כדי להתאים למגוון רחב יותר של צרכים. מאחר ולא כל מחוללי החמצן הם זהים במהותם ויש להם יכולות שונות, יש להתאים את אספקת החמצן שמספק המכשיר לזו שקבע הרופא. רכישת המחוללים מתבצעת מול חברה המתמחה בציוד רפואי ובעזרי נשימה. דרכה תוכלו לקבל מידע מקיף בנוגע למוצרים השונים, פעילותם, אופן השימוש ומורכבותו, יתרונות המחולל הספציפי והתאמתו המדויקת למטופל. לעתים יש להכיר מראש את המחוללים ומאפייניהם לפני שבוחרים במכשיר הנכון ולעתים נולד מראש צורך במאפיינים ספציפיים, כך שמומחה החברה יוכל לשמוע עליהם ולהמליץ על מחולל מתאים על פי הדרישות (למשל: גודל המכשיר ומשקלו, אורך חיי הסוללה, תקופת האחריות על המחולל וכד').

חברת קלינטיקה מתמחה בשירותי רפואה ומכשור רפואי המיועדים לשימוש ביתי. בנוסף משמשת החברה כספק של כל קופות החולים ומרבית בתי החולים בישראל, לרבות מוסדות סיעודיים. החברה מספקת מכשור חדשני ואיכותי בתחום רפואת הנשימה.

בואו לקרוא מגוון כתבות מעניינות
הטיפול המסור ביותר בכם ובמשפחה שלכם
עורך הדין של המשפחה שלכם מלווה אתכם ברגעים מאוד משבריים...
תשמישי קדושה לבתי כנסת- הידור, יופי ומסורת
בתי כנסת משמשים כמרכז רוחני וחברתי, עבור קהילות המתפללים. בהם...
תכנון טיול לאוסטריה
חבילות נופש בקיץ למשפחות
חבילות נופש למשפחות מציעות פתרון אידיאלי למי שמחפש חוויות נטולות...
אטופיק דרמטיטיס טיפול
אטופיק דרמטיטיס טיפול
אטופיק דרמטיטיס, הידוע בכינויו אקזמה, הוא מצב עור דלקתי כרוני...
כיצד מתמודדים עם דיסגרפיה?
ישנם ילדים אשר מתמודדים עם קשיים בכתיבה. קשיים מעין אלה...
תפקידו של עורך דין ליקויי בניה
בניה לקויה גורמת לנזק רב ולעגמת נפש רבתי. קודם כל,...
לימודי כדורגל בדרך מקצועית ומהנה
הילדים שלכם לא מפסיקים לדבר איתכם על כדורגל? ברור לכם...
­­­חול לחתולים- כל מה שכדאי לדעת
חתול הוא אחד מחיות הבית הוותיקות והאהובות על בני האדם....
צרכים שונים של גופי חימום
המציאות של היום והתפתחות הטכנולוגיה מאפשרות איכות חיים גבוהה לרוב...
רוצים ליהנות מאטרקציות בצפון בחורף? הנה כל מה שחשוב לדעת
מי לא אוהב לטייל? טיולים הם אחד הדברים הכי מהנים...
מחפשים שירותי AI לעסק? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת!
עולם הבינה המלאכותית הולך וצובר תאוצה בלתי פוסקת בשנים האחרונות,...
הרמת חומרים ומטענים כבדים בצורה אנכית ואופקית
מנוף הרמה הוא ציוד חיוני בתעשיות הבנייה, הייצור והלוגיסטיקה, המיועד...
ליישר את הסביבה הפיזית עם זהות המותג וערכיו
עיצוב חללים מסחריים כרוך בגישה מיוחדת המשלבת פונקציונליות עם אסתטיקה...
הפיתוח וההתחדשות של אזורים עירוניים
עו"ד התחדשות עירונית ממלא תפקיד מכריע בנוף המשפטי המורכב סביב...
תחומים משפטיים הנוגעים ליחסי משפחה
עורך דין לדיני משפחה מתמחה בתחומים הנוגעים ליחסי משפחה, ומציע...
מחפשים דירה דיסקרטית? מה עומד מאחורי הטרנד החושני הזה?
אתם יכולים לעבור ליד דירה דיסקרטית כל יום מבלי לחשוד...