Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

המדריך אמהות מג'נגלות

המדריך אמהות מג'נגלות
מקור pixabay

שגרת החיים של האימהות עמוסה במשימות ורשימות שמנסות לעשות סדר בכל הבלגן. להביא את עומר מהגן בארבע, לקבוע תור לגבות בדחיפות, להכין עוגה לאבא של שבת, לקחת את שקד מהחוג בחמש, לשטוף את הבית, להכין חומר לישיבה בעבודה, להפעיל מכונה, לתלות כביסה, לפנות כלים מהמדיח וכן הלאה. נשמע לכן מוכר? המון אמהות מרגישות שהן פשוט טובעות מרוב משימות וקשה להן להשתלט על הכל. 

המדריך אמהות מג'נגלות
מקור pixabay

איך מצליחים לשלב בין קריירה, אמהות ובית? האם המשימות נגמרות מתישהו? מהי הזדמנות מיידית ואיך היא יכולה לעזור לנו עם השגרה העמוסה? מהן הדרכים להשיג קצת שקט בתוך כל הבלאגן? האם תמיד בתור אימהות יהיו לנו נקיפות מצפון לגבי התנהגויות שלנו מול הילדים? יש בנו, האימהות, מעין רצון עז להספיק הכל ולייעל זמנים בצורה אולטימטיבית. תחשבו רגע, אם רק היו לנו עוד זרועות כמו של התמנון הכל היה הרבה יותר קל ונוח. החלטנו לנסות ולהבין איך אפשר לנהל את הזמן בצורה טובה יותר שאפילו נצליח להרגיש כאילו יש לנו עוד זרועות שעוזרות לנו במהלך היום, ממש כמו לתמנון.

לו"ז שבועי

כדי שתוכלו להשתלט על כל המשימות, רכשו לוח שנה גדול או הכינו טבלה חודשית ורשמו שם את כל המשימות והאירועים שיש לכן במהלך החודש הקרוב. ברגע שמעבירים את המשימות על הכתב, אנחנו זוכרים אותן טוב יותר וגם הן תמיד מול העיניים שלנו שחור על גבי לבן. מקמו את הלוח/ הטבלה במקום בולט לעין שאתם עוברים בו מדי יום ורואים אותו. 

הזדמנויות מיידיות

בתור אמא, כל דקה פנוייה היא חשובה ותמיד ניתן לשלב בה עוד משהו שניתן לעשות. מכירות את זה שמתפנה לכן זמן ואתן ממש רוצות למלא אותו? אז היום זה אפשרי! עם אפליקציית Wakee  תוך מספר דקות תוכלו לבקש הזדמנות ולקבל הצעות בהתאם לבקשתכן. הרעיון הוא פשוט, נוח, יעיל וחסכוני שכל אמא צריכה להכיר אותו!  אז איך זה עובד? אתן נכנסות לאפליקציית Wakee ברגע שמתפנה לכן זמן, בוחרות שירות/ טיפול אותו תרצו לקבל בשעות הקרובות (למשל- עיצוב גבות לאחר שהרבה זמן לא מצאת לזה פנאי), מסמנות טווח מחירים שתרצו לשלם ושולחות את הבקשה. האפליקציה החדשנית הינה חכמה במיוחד והיא מאתרת את בעלי העסקים המומלצים ביותר עם חוות דעת מצויינות שנמצאים בקרבתכן, מוודאת איתם שהם פנויים ויכולים לקבל את הבקשה שלכן. לאחר כמה דקות, אתן תתחילו לקבל הצעות להזדמנויות מבעלי עסקים שונים ולכן יישאר רק לבחור את האחד שהכי מתאים עבורכן. ניתן באפליקציה לצפות בדפי עסקים, לחפש עסקים קיימים והכי חשוב לקבל הזדמנויות מיידיות בכל זמן ומקום שתהיו. 

לוח מחיק

הלוח שנה/ הטבלה מיועדים למשימות כלליות או אירועים ספציפיים בלו"ז החודשי אבל מה קורה שצריך לפרק משימה לגורמים? לדוגמה, בשישי רשום שהילד הוא אבא של שבת. זה מצריך כביסה לבנה של החולצה, הכנת העוגה וקישוטה יום לפני עם הילד וקניית ביסקוויטים לכל הילדים. בשביל זה המציאו את הלוח המחיק! קנו לוח מחיק מגנטי ותלו על המקרר ורשמו עליו את כל המשימות לאותו יום ויום אחרי. זה יעזור לכם לא לשכוח שום פרט ויחסוך לכם נקיפות מצפון של "איך יכול להיות ששכחתי…", אחר כך.

זמן אמא

שמענו את הביטוי הזה לראשונה מאפרת לקט, אמא מאמנת ומרצה להורות המובססת על שיטת מונטסורי ופסיכולוגיה חיובית. הרעיון הוא להגדיר יום בשבוע שבו אתם מבלים זמן איכות עם הילד שלכם. זמן שבו אתם עושים משהו ביחד ולא משנה מה העיקר שתעשו אותו יחדיו. חשוב שהזמן הזה יהיה רק שלכם, בלי האחים הנוספים ובלי הסחות דעת. הרעיון הזה טוב וגאוני וכדאי לכל הורה (גם לאבות) לאמץ אותו. לילדים ולנו כהורים כל כך חשוב הזמן איכות הזה והוא גורם לנו להרגיש טוב יותר כהורים לאחר מכן.

בואו לקרוא מגוון כתבות מעניינות
כל מה שצריך לדעת לפני שעושים קעקוע ראשון
קעקועים הפכו להיות חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו. למעשה, כולנו...
טיפים שימושיים של עורך דין מומחה לנושא נהיגה בשכרות
יין ישמח לבב אנוש וכך גם בירה, וויסקי, וודקה ושאר...
בלי פאניקה, הנזילה בשליטה!
כל מה שקורה מעבר למה שרואות עינינו יש לו פוטנציאל...
למה לא כדאי לוותר על עיצוב הפנים של ביתכם?
רוב האנשים מרגישים נוח בביתם כפי שהם מעצבים אותו ויודעים...
מה חשוב לדעת על קניית פסנתר?
רכישת פסנתר היא החלטה משמעותית, בין אם אתם מתחילים ללמוד...
רישום עוסק מורשה
רישום עוסק מורשה
כל בעל עסק חייב לרשום את העסק ברשות המיסים: מס...
עורך דין מומלץ לגירושין המאם חליאל
מי שמתחיל תהליך של גירושין וסיום קשר זוגי ומשפחתי רוצה...
סובלים מהפרעות שינה? כנסו וגלו איך לשפר את איכות השינה שלכם כבר הלילה
בשיתוף ד"ר סאלח נזאל, מכון נשימה בריאה שינה איכותית חיונית לבריאות...
למה כדאי לחפות קירות דווקא באלומיניום?
חיפוי קירות חוץ מהווה דבר מאוד נפוץ בשנים האחרונות. החומרים...
איך אתם מוצאים את התרופות שמשפרות לכם את איכות החיים?
יש תרופות ותכשירים שלא מוותרים עליהם משום שהם התשובה הטובה...
כל הטיפים לבחירת חברת הובלות
אם אתם עוברים דירה בקרוב, חשוב מאוד שתדעו כי אחד...
זומנתם לחקירה לאחר תאונה? התייעצו עם עורך דין
תאונות דרכים קורות לא מעט בדרגות חומרה שונות, מתאונות קלות...
הטיפול המסור ביותר בכם ובמשפחה שלכם
עורך הדין של המשפחה שלכם מלווה אתכם ברגעים מאוד משבריים...
תשמישי קדושה לבתי כנסת- הידור, יופי ומסורת
בתי כנסת משמשים כמרכז רוחני וחברתי, עבור קהילות המתפללים. בהם...
תכנון טיול לאוסטריה
חבילות נופש בקיץ למשפחות
חבילות נופש למשפחות מציעות פתרון אידיאלי למי שמחפש חוויות נטולות...
אטופיק דרמטיטיס טיפול
אטופיק דרמטיטיס טיפול
אטופיק דרמטיטיס, הידוע בכינויו אקזמה, הוא מצב עור דלקתי כרוני...