Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מעצבות פנים מומלצות בצפון

עיצוב פנים הוא אחד התחומים היותר מופלאים הקיימים כיום. באמצעות עיצוב פנים מקצועי ניתן לשפר ולשנות תחושות ורגשות של אדם כאשר הוא נמצא במקום מסוים. עסקים רבים משתמשים במעצבי פנים מקצועיים לעריכת עיצוב פנים לשטח העסק לצורך הגדלת התפוקה בו. כמו כן גם בעלי בתים פרטיים, בעלי משרדים, בעלי אולמות אירועים ועוד מגוון רחב של אנשים פרטיים ובעלי עסקים מזמינים מעצבות פנים מומלצות בצפון לספק שירותיהן ברמה הגבוהה ביותר.

בעולם עיצוב הפנים ישנם טרנדים חדשים וחמים כל הזמן ומלבד הניסיון החשוב של המעצב/ת הפנים המטפלים בכם הרי שישנה גם חשיבות לאיש מקצוע שמתעדכן באותם טרנדים בארץ ובעולם ויכול להציע לכם מגוון אפשרויות יצירתי ומתאים יותר לצרכים שלכם, לאני מאמין שלכם ולרגשות שאתם רוצים ליצור במקום. הנה כמה מעצבות פנים מומלצות בחיפה ובאזור הצפון בכלל:

מעצבות פנים מומלצות בחיפה:

מעצבת פנים – אלה מורגן:

אלה הנה מעצבת פנים כבר למעלה מ15 שנה בתחום, אם לשניים וילידת העיר חיפה. אלה בעלת תואר ראשון מאוניברסיטת חיפה וכן תואר בעיצוב פנים מטעם מכללת ויצו בחיפה. מפאת ניסיונה בתחום ורזומה עשיר של עבודות מיוחדות המפורסמות בין היתר במגזינים ואתרי אינטרנט נחשבים בתחום העיצוב, היא מרצה גם במכללת ויצו במסלול לימודי בוקר וערב בנושאים שונים, לרבות חידושים וטרנדים בעולם העיצוב.

הנדסאית אדריכלות ומעצבת פנים – סיגל וייס:

אם אתם מחפשים אחר מעצבת פנים מומלצת בחיפה אנו ממליצים בחום על סיגל וייס. סיגל הנה תושבת חיפה ובמקצועה מעצבת פנים והנדסאית אדריכלות. היא בוגרת בית הספר להנדסאים בטכניון ובעלת ניסיון רב שנים בתחום עיצוב הפנים ותכנון בתים פרטיים, משרדים ובתי עסק שונים. הפופולריות של סיגל בתחום היא מכיוון שהיא איננה רק מספקת את שירותי הסטיילינג במקום אלא גם מבצעת בדיקות לנכס לפני רכישה, עובדות מול הרשויות בקבלת ההיתרים הנדרשים לצרכי שיפוץ ועיצוב מחדש ועוד.

סיגל מציינת שהיא חיה ונושמת עיצוב ומבחינתה עיצוב חלל שיהיה באווירה אנרגטית חיובית הוא חשוב גם לחיים הפרטיים שלנו וגם לעובדים שלנו. סיוון אוהבת להתאים את חללי הפנים בזרימה חזותית, מינימליזם ופונקציונאליות. מתוך רצון טוב שהחלל יהיה שימוש אך לא יכלול מעמסה של פריטים, ישרה אווירה נעימה ונינוחה ועם זאת ישקף את אורח החיים הייחודי שכל אחד רוצה. התכנון הוא עד לרמת הפרטים הקטנים ביותר.

“כל פרויקט בשבילי הוא התחלה חדשה” מציינת סיוון ואנו בהחלט מאמינים לה!

מעצבת פנים – אחלאם חסן:

אחלאם חסן הנה מעצבת פנים ואדריכלית ובעלים של חברת DREAMS DESIGN המספקת שירותי עיצוב פנים ואדריכלות ללקוחות פרטיים ועסקיים באזור חיפה והצפון בכלל. בעוד רבים חולמים על בית מהאגדות עם עיצוב פנים ייחודי המשקף את הדברים שהם אוהבים ומאמינים בהם, אחלאם אוהבת להפוך את החלומות הללו למציאות באמצעות תכנון ועיצוב קפדני של החלל ושימוש בניסיון עשיר ומיומנויות רבה. אחלאם מספקת שירותיה כבר שנים רבות בתחום ובעלת ניסיון רב שנים בתכנון בתים פרטיים, משרדים וחללים נוספים והופכת את מושא חלומותיהם של לקוחותיה למציאות עם שירות מקצועי וליווי לאורך כל התהליך.

 

אדריכלית ומעצבת פנים חן אברהמוף:

חן אברהמוף, מתמחה בליווי, תכנון וייעוץ אדריכלי בדגש על בתים צמודי קרקע. חן מלווה את לקוחותיה משלב התכנון ועד לשלב הסופי של קבלת היתר הבניה, זאת בשיתוף פעולה מלא עם הלקוחות. חן בוגרת מכללת אורט בראודה בכרמיאל במקצוע אדריכלות ועיצוב פנים, וכיום היא משמשת גם כמרצה במכללת אורט קריית ביאליק לשרטוט אדריכלי. חן דואגת להמשיך ולרכוש ידע בתחום בו היא עוסקת, ובתוך כך היא חברה באגודת מעצבי הפנים בישראל.

לירז אשכנזי בוקעי – תכנון ועיצוב פנים:

לירז אשכנזי בוקעי, הינה אדריכלית מוכשרת ומנוסה, המביאה איתה שילוב ייחודי של ידע הנדסי, חזון אמנותי וגישה אישית לעולם העיצוב והאדריכלות. המשרד של לירז מתמחה במגוון רחב של פרויקטים, החל מבתים פרטיים ודירות יוקרה, ועד למשרדים וחללים מסחריים. הגישה הייחודית של "Total Design" מאפשרת ללקוחות ליהנות מליווי צמוד ומקיף לאורך כל שלבי הפרויקט, החל מגיבוש הקונספט העיצובי, דרך תכנון מפורט, ועד לבחירת חומרי הגמר והלבשת החלל. תשומת לב מיוחדת ניתנת לפרטים הקטנים, כמו תכנון נגרות בהתאמה אישית, על מנת להבטיח שהתוצאה הסופית תהיה מושלמת ומותאמת לצרכים הייחודיים של כל לקוח. הסטודיו של לירז מאופיין בסגנון עיצובי עדכני וייחודי, המשלב פרקטיקות ואסתטיקות מתוך מחשבה על התנהלות נכונה וארגון החלל לאורך זמן. כל פרויקט מתבצע בשיתוף פעולה מלא עם הלקוח, מתוך אמונה כי החלל צריך לשרת באופן מיטבי את המשתמשים בו. לאורך השנים, לירז יצרה מגוון רחב של פרויקטים בסגנונות שונים, תוך שימוש מושכל בחומרים ובחירת מינונים מדויקים, על מנת לתת לכל סגנון פרשנות ייחודית ורעננה.

אורלי הורוביץ – מעצבת פנים:

אורלי הורוביץ, מעצבת פנים מוכשרת ומנוסה, מציעה ללקוחותיה חוויית עיצוב ייחודית ומעמיקה. כחברה בארגון מעצבי פנים בישראל מאז שנת 2007, אורלי צברה ידע נרחב וניסיון עשיר בעיצוב בתים, דירות, משרדים ועסקים מגוונים. לאורך השנים, תחום העיצוב עבר התפתחות משמעותית. בעוד שבעבר הדגש היה בעיקר על תכנון פונקציונלי ועיצוב אסתטי, כיום הבנת ההשפעה של סביבות על מצבים רגשיים, קוגניטיביים ופיזיולוגיים הפכה למרכזית יותר. אורלי מטמיעה תובנות אלו בתהליכי העיצוב שלה, על מנת ליצור מרחבים דינמיים המסוגלים להתאים את עצמם לצרכים המשתנים של המשתמשים לאורך זמן. אורלי רואה בעיצוב פנים אמנות רב-ממדית ועשירה, הדורשת ידע נרחב ויצירתיות על מנת להשיג תוצאות מרשימות. על מנת לתת מענה מקיף ומדויק לצרכים הייחודיים של כל לקוח, אורלי פיתחה שיטת עבודה חדשנית בשם "Triple-A Design". תהליך העבודה מתחיל בלימוד מעמיק של הלקוחות ושל הצרכים המשתנים שלהם בזמנים שונים. תובנות אלו מוטמעות בהכנת הסקיצות והתוכניות לביצוע, תוך תשומת לב לפרטים הקטנים ביותר. בהמשך, אורלי מנחה את אנשי המקצוע ומלווה מקרוב את תהליך הביצוע, על מנת להבטיח עמידה בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

נועה גרייזמן – מעצבת פנים:

נועה גרייזמן, אדריכלית ומעצבת פנים מוכשרת ומנוסה, מביאה עמה מזה למעלה מ-15 שנה מומחיות וחזון יוצאי דופן לעולם העיצוב. כבוגרת אוניברסיטת תל אביב עם תואר הנדסאי אדריכלות ועיצוב פנים, נועה צברה ידע מעמיק וכלים מגוונים המאפשרים לה להתמודד עם מגוון רחב של פרויקטים, מהקטן ביותר ועד למורכב ביותר. הסטודיו של נועה, שהוקם בשנת 2016, מתמחה בתכנון אדריכלי ועיצוב פנים של מרחבים פרטיים ועסקיים כאחד. בתחום הבנייה הפרטית, הסטודיו מלווה את הלקוחות מהשלב הראשוני של בחירת המגרש, דרך התכנון האדריכלי של המבנה ועד לקבלת היתר הבנייה הנכסף. התהליך כולל הכנת תכניות מפורטות לביצוע ופיקוח אדריכלי צמוד, תוך תיאום מלא בין כל היועצים והגורמים המעורבים בפרויקט. כאשר מדובר בחידוש ושיפוץ של מבנים קיימים, הסטודיו של נועה מספק שירות מקיף הכולל תכנון מפורט, הכנת כתבי כמויות, ניהול מכרזי קבלנים וליווי צמוד של הביצוע בשטח. המטרה היא להבטיח התאמה מלאה בין התכניות המאושרות לבין התוצאה הסופית, תוך הקפדה על איכות, לוחות זמנים ועמידה בתקציב. בין אם מדובר בבית פרטי, דירת קבלן, משרד או חלל מסחרי, נועה והצוות המוכשר שלה מביאים לכל פרויקט שילוב ייחודי של מקצועיות, יצירתיות ומחויבות ללא פשרות לאיכות. עם למעלה מ-15 שנות ניסיון וידע מעמיק בתחומי האדריכלות ועיצוב הפנים, נועה היא הבחירה האולטימטיבית עבור מי שמחפש את המיטב בתחום.

מורן טאו – מעצבת פנים:

מורן טאו היא מעצבת פנים ואדריכלית מוכשרת ומנוסה, בעלת תואר הנדסאי באדריכלות ועיצוב פנים מאורט בראודה. מאז שנת 2008, מורן עוסקת בתחום העיצוב והאדריכלות באהבה ענקית ומסירות רבה. המשרד של מורן מתמחה בעיצוב פנים של וילות יוקרה בבנייה פרטית, שיפוצים מאסיביים, דירות קבלן ופרויקטים בתחום העסקים והמסחר. הצוות שלה נותן שירות לפרטיים ועסקים באזור הצפון והמרכז, תוך אמונה בתהליך ליווי צמוד וממושך, החל משלב הצורך והחלום ועד לסיומו המוצלח של הפרויקט, לרבות הפרטים הקטנים ביותר.

לאחר שנים של ניסיון ואינספור הצלחות, מורן וצוותה גאים ללוות לקוחות יותר מפעם אחת. הסיבה לכך נעוצה בגישתם הייחודית, המשלבת הקשבה מלאה ויצירה מגוונת בהתאם לפרויקט הספציפי. גישה זו משאירה חותם של אמון אישי ומקצועי ותחושת ריגוש וסיפוק בקרב הלקוחות.על מנת ליצור שיתוף פעולה פורה, מורן מאמינה בחשיבות ההיכרות המעמיקה עם הלקוחות, הבנת האהבות, הרצונות והסגנון שלהם, וכמובן התקציב העומד לרשותם. היא שמחה להעניק ייעוץ מקצועי וליווי אישי לאורך כל הדרך, תוך מתן מרחב, חופש ביטוי ובחירה ללקוחות. המטרה המשותפת היא ליצור בית פונקציונלי והרמוני, עם אופי ונשמה ייחודיים.