Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

"פרשקובסקי" והפועל חיפה סל חתמו על הסכם חסות

"פרשקובסקי" והפועל חיפה סל חתמו על הסכם חסות
האדומים בפרשובסקי. צילום: דוברות הפועל חיפה

חברת הנדל"ן מהוותיקות בישראל, אשר החלה בפרויקט פינוי בינוי גדול בחיפה, תאמץ השנה את האדומים בהיקף של מאות אלפי שקלים . היושב ראש, רוסמן: "אין מאושר ממני שחברת פרשקובסקי התחברו למיזם שלנו"

קבוצת הכדורסל של הפועל חיפה חתמה היום על הסכם חסות ראשית לעונה הקרובה, עם חברת "פרשקובסקי", חברת הנדל״ן מהוותיקות בענף בישראל. במסגרת ההסכם, שמוערך במאות אלפי שקלים, ישונה שם הקבוצה להפועל פרשקובסקי חיפה.

בנוסף, חברת פרשקובסקי תקבל באמצעות הפועל חיפה חשיפה נרחבת הכוללת פרסום על גבי אוטובוסים בחיפה, פרסום במהלך משחקי הקבוצה באולם ברוממה וכן חשיפה באירועי יחסי ציבור.

האדומים בפרשובסקי. צילום: דוברות הפועל חיפה

בימים אלה החלה חברת פרשקובסקי את המכירה הראשונית בפרויקט פינוי בינוי בשכונת נווה שאנן בחיפה, הממוקמת בקרבה למרכז המסחרי בצומת זיו, והקרבה לטכניון ולמנהרות הכרמל ההופכים את הפרויקט לאטרקטיבי עבור מגוון גדול של אוכלוסייה: משפרי דיור מהשכונה וחיפה, משקיעים וזוגות צעירים.

סמנכ"ל השיווק של חברת פרשקובסקי, חיים קראדי, אמר: "חברת פרשקובסקי גאה להיות נותנת החסות הראשית של קבוצת הפועל חיפה שתיקרא מעתה הפועל פרשקובסקי חיפה. אנו שמחים שנפל בחלקנו להיות הפנים של הקבוצה כחלק מתרומתה של החברה למען הקהילה. הסכם החסות יחזק את החשיפה לקהלים ולקוחות פוטנציאליים בעיר חיפה ואנו מאמינים כי שיתוף הפעולה יהיה פורה ".

עוד הוסיף קראדי: "חברת פרשקובסקי רואה בהפועל חיפה דוגמא להתנהלות מקצועית המשלבת ערכים חברתיים וקהילתיים. אנחנו שמחים להיות חלק מפרויקט כזה המתנהל באמצעות אוהדים".

יושב ראש הקבוצה, יובל רוסמן, אמר: "אנחנו נרגשים מאוד על שיתוף הפעולה עם חברת פרשקובסקי, שללא ספק הינה מהמובילות בארץ בתחום הנדל"ן. הפועל חיפה הינו מועדון בצמיחה ששם לעצמו מטרה לחזור בשנים הקרובות לליגת העל ובמקביל מחנך את האוהדים ושחקני מחלקת הנוער לסובלנות וערכים חברתיים, ואין מאושר ממני שחברת פרשקובסקי התחברו למיזם שלנו".

עוד הוסיף היושב ראש: "בשם מועדון הפועל חיפה, ההנהלה, הצוות המקצועי, השחקנים והאוהדים, ברצוני להודות לחברת "קופל גרופ" והעומד בראשה, מיקי קופל, שליוו את המועדון בשבע השנים האחרונות כנותני חסות ראשית והיו שותפים מלאים להצלחת המועדון. במעמד זה אני פונה באופן אישי אל מיקי קופל וקורא לו להישאר ולהיות חלק מהמועדון".

מנכ”ל הפועל חיפה, רון פלדהיים, הוסיף: "אנחנו מתחילים את המסע שלנו לליגת העל עם אחת החברות היציבות בתחום הנדל"ן בישראל, חברה בעלת סטנדרטים גבוהים ביותר אשר תורמת באופן קבוע לקהילה ולקבוצות ספורט ברחבי הארץ, והיה זה אך טבעי שברגע שהחלה לבנות בחיפה וחיפשה מועדון ספורט להשקיע בו, החיבור עם הפועל חיפה היה מתבקש. המועדון מחויב להעניק לחברת פרשקובסקי פלטפורמה שיווקית אשר תקדם את מטרותיה בעיר חיפה ברמה העסקית וברמת החשיפה".

חברת פרשקובסקי הינה חברת נדל״ן מהוותיקות בענף בישראל, והיא בונה פרויקטים מגורים ומסחר רבים בפריסה ארצית בהיקף של מאות אלפי מ״ר. פרשקובסקי נסחרת בבורסה בתל אביב, בשווי של כחצי מילארד שקל, ומתמקדת בתחום הנדל״ן למגורים באזורי הביקוש בישראל, ובתחום הנדל״ן המניב. בין הפרויקטים בהיקף של למעלה מ-3,000 יח״ד שהחברה בונה היום ניתן לציין את פרויקטים מחיר למשתכן גדולים בראשון לציון הרצליה ורמלה, ופרויקטים נוספים בנתניה, רחובות, באר יעקב ואחרים.

בחיפה החלו בפרויקט פינוי בינוי גדול הכולל דירות 2-6 חדרים, דירות גן, דופלקסים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים, כשדירת 4 חדרים בשטח של 100 מ"ר תימכר החל מ-1.660 מיליון שקל.

הפרויקט כולל 7 בנייני רכבת ישנים משנות ה-50, 126 יח"ד ללא חנייה וללא מעלית. על פי התוכניות, יהרסו הבניינים הישנים, וייבנה במקומם מתחם מתוכנן חדש הכולל 4  מגדלים בני 15 קומות ועוד 6 מגדלים בני 9 קומות.

בואו לקרוא מגוון כתבות מעניינות
ליישר את הסביבה הפיזית עם זהות המותג וערכיו
עיצוב חללים מסחריים כרוך בגישה מיוחדת המשלבת פונקציונליות עם אסתטיקה...
חווית מגורים ייחודית המשלבת נוחות יוקרתית
גליל ים דירות למכירה מציעה חווית מגורים ייחודית המשלבת נוחות...
"עליתי מהתהום לפיסגה, אני חיה בשביל השליחות שלי"
מזית רפמן היא לא עוד קואוצ'רית ויועצת זוגית סטנדרטית שתפגשו....
נשקים מסוגים שונים, תחמושת בכמות רבה ומעל לחצי מליון שקלים נתפסו בדירה במעלות
שוטרי המחוז הצפוני תפסו בתוך בית משפחה במעלות תרשיחא נשקים...
מגדלי אקרו
ענף הבנייה הוא אחד הענפים המבוקשים ביותר, העבודה בה לעולם...
'שבת ירוקה' בחוצות המפרץ אואטלט: סדנת מחזור אקולוגית לכל המשפחה!
סדנת מחזור ירוקה ואקולוגית לילדים ולכל המשפחה, עם "ראש הברוש"...
שיתוף פעולה ראשון בין אשכול גליל מערבי ומיזם אוצרות הגליל לקידום התיירות בגליל המערבי
שיתוף פעולה ראשון בין אשכול גליל מערבי ומיזם אוצרות הגליל...
לעבוד אך ורק עם קבלנים חוקיים
קבלני בניין יודעים שעל מנת לעבוד באופן איכותי ומקצועי וכן...
עיריית קריית ביאליק השקיעה 1.5 מיליון ₪ במגרשי קט רגל
לקראת חופשת הקיץ השלימה עיריית קריית ביאליק הקמה ושדרוג ארבעה...
עיריית קריית ביאליק יזמה קורס הכשרה שנתי לסייעות גננות
בכדי להעצים ולהכשיר את הסייעות בגיל הרך יזמה עיריית קריית...
הבנייה שמשנה את חוויית החיים שלכם
‏ככל שעברות השנים, ככה המודעות לשינוי האקלים ולצורך ליצור תנאי...
שרי האוצר והתקשורת ביקרו במגדל העמק
בשבוע שעבר התארחו במגדל העמק שר התקשורת יועז הנדל ושר...
עופר דנינו - מורה מאורט קריית ביאליק נבחר כ"המורה של המדינה"
כמעט כל שנה מצליחים מורים ומורות מקריית ביאליק להיכנס לרשימה...
גאווה מקומית- הצעירים והצעירות שהופכים את אזור הצפון ליפה וטוב יותר
בטקס מכובד שנערך במכללה האקדמית להנדסה בראודה בכרמיאל חולקו 142...
מילואות נפרדת מרמי רז
במהלך אספת מנהלי המשקים השנתית של מילואות, אשר התקיימה ביום...
מבקר המדינה מתניהו אנגלמן ביקר בעכו העתיקה
מבקר המדינה ונציב תלונות הציבור מתניהו אנגלמן ואנשי המקצוע של...